Body Shots

Originaltitel: Body Shots
Regissör:Michael Cristofer
Utgivningsår:1999

Om Body Shots:

Fyra killar och fyra tjejer förbereder sig på var sitt håll för en vild natt i Los Angeles nöjesliv. De gillar att festa, men den här natten kommer att gå överstyr på ett sätt som förändrar deras liv för evigt.

Titel: Om inte
Regissör: Fina Torres
År: 2000
Genre: Komedi, Romantik, Fantasy
Woman on Top

Sean Patrick Flanery, Jerry O'Connell, Amanda Peet, Ron Livingston, Tara Reid, Emily Procter, Brad Rowe, Sybil Darrow

David McKenna

Drama

Diskussioner om Body Shots  (0 diskussioner)
Kommentarer om Body Shots (32 st)
Krille80 (Anmäl)   20/11 2014
En film med många unga och kända skådespelare, skådisar jag gillar men historien känns väldigt ytlig och det är kanske vid max ett tillfälle som jag känner något för någon av filmens karaktärer. Dessutom irriterar jag mig något otroligt på att skådisarna så ofta talar till kameran för då tas man ur filmens stämning och förlorar filmkänslan.
Djason (Anmäl)   5/8 2011
Bra skådisar även sopan Tara Reid är ok, men själva handlingen bekommer mig inte och det borde den väl egentligen göra antar jag.
Masjävel (Anmäl)   1/2 2009
Konstig blandning, först lättsamt underhållande om en utekväll, sen mörkt och allvar om våldtäktsfall.
aspettando (Anmäl)   26/2 2007
Ja, den som tycker det är roligt att få en populärkulturell framställning av anilingus, kan ju se på den här. Och kvinnor kan ha en sexualitet, nejmen oj då! Min världsuppfattning skakar.
RiverTam (Anmäl)   3/1 2007
"sentpånattenrulle" va en väldigt bra benämning på den här filmen. Men av någon anledning kunde jag inte slita mig. Jag gillade de snabba klippen och har alltid varit svag för filmer där karaktärerna pratar direkt med tittaren. Sen gillade jag slutet också, som tjej tar man ju nästan alltid tjejen sida, men här var det jävligt svårt att veta och det var väl hela poängen antar jag. Den får faktiskt en trea nu, jag kanske ångrar mig om jag ser om den, men hellre en svag trea än en stark tvåa.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Body Shots