Bone Dry

Originaltitel: Bone Dry
Regissör:Brett A Hart
Utgivningsår:2007

Om Bone Dry:

Eddie slås medvetslös av en okänd man. När han vaknar upp är han ensam mitt i Mojave desert, ett gigantiskt ökenområde i sydvästra USA. Vid hans sida ligger en walkie-talkie. Det är upptakten till ett långt helvete med livet som insats. Vem är mannen som kidnappat honom? Vad vill han? Och kommer Eddie någonsin därifrån med livet i behåll?

Luke Goss, Lance Henriksen, Tommy 'Tiny' Lister, Dee Wallace, Jennifer Siebel Newsom

Brett A Hart, Jeff O'Brien

Drama, Thriller

Diskussioner om Bone Dry  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bone Dry (11 st)
Bumbi78 (Anmäl)   21/4 2015
Att ha en elak Henriksen i skurkrollen är såklart genialt, och här får han gott om utrymme. Svettig och småspännande katt och råtta-lek i stekhet öken som aldrig når några höjder, men blir heller aldrig tråkig. Scenen med kaktusen kommer iaf jag att minnas och jag fick nästan vibbar av gamla Saw.
Waldo Trumbull (Anmäl)   19/2 2014
En rå och våldsam liten rulle som ganska snabbt blir tråkig och tjatig. Henriksen är bra, men inte mycket mer, och Goss imponerar inte nämnvärt. Detta kunde blivit bra med ett lite annat upplägg ,nu blev det istället ett oinspirerat, förutsägbart, sömnpiller.
dudson (Anmäl)   11/9 2010
Rätt Bra hämd-rulle men hadde inte Lance vart med så hadde den inte alls vart lika Underhållande...
Erikcleric (Anmäl)   13/9 2009
Väldigt mycket stil i denna b-film. Jag rekommenderar den! Intensiv, stundtals otäck. Henriksen i en väldigt passande, bra roll.
KyLLo (Anmäl)   16/7 2009
Jag tycker den var underhållande, även om slutet hade kunnat gjorts bättre. Tipsa gärna om liknande filmer!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bone Dry