Book Club

Originaltitel: Book Club
Regissör:Bill Holderman
Utgivningsår:2018

Om Book Club:

Fyra gamla väninnors liv förändras för alltid efter att de läst 'Fifty Shades of Grey' i sin bokcirkel.

Jane Fonda, Candice Bergen, Mary Steenburgen, Diane Keaton, Richard Dreyfuss, Andy Garcia, Alicia Silverstone, Katie Aselton, Don Johnson, Wallace Shawn, Craig T Nelson, Tommy Dewey, Ed Begley Jr, Mircea Monroe, Matt Riedy, Lili Bordán, Joey Stromberg

Bill Holderman, Erin Simms

Komedi

Diskussioner om Book Club  (0 diskussioner)
Kommentarer om Book Club (9 st)
labi (Anmäl)   22:19 9/4
Som ett museum med skådespelarreliker. Få filmer kan nog stoltsera med så många Oscarnominerade, men det lyfter ändå inte. Bäst lite oväntat Andy Garcia. Sedan blixtrar de övriga till emellanåt. Kul med E L James cameo.
piotr (Anmäl)   23:53 11/3
Dâligt filmat, dâliga skâdespelareinsatser, dâligt förutsägbart manus. Synd att inte samma person som klippte ihop trailern, gjorde filmen. Sâ mânga bra skâdespelare och sâ lite skâdespel.
HerrNenne (Anmäl)   14/11 2018
Velar förutsägbart fram och tillbaka men som helhet helt okej.
tildiz6 (Anmäl)   24/9 2018
Stundvis ganska rolig men lite för barnslig, melodramatisk och planlös.
ekmanälskaren (Anmäl)   11/9 2018
Underbar feelgood med mycket humor!!!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Book Club