Borderland

Originaltitel: Borderland
Regissör:Zev Berman
Utgivningsår:2007

Om Borderland:

På en tripp till en mexikansk gränsstad stöter tre collegestudenter på en sekt som offrar människor. Baserad på verkliga händelser.

Titel: The Cowboy Way
Regissör: Shirley MacLaine
År: 2000
Genre: Drama, Komedi
Bruno

Brian Presley, Martha Higareda, Jake Muxworthy, Rider Strong, Damián Alcázar, Sean Astin, Marco Bacuzzi, Beto Cuevas, Roberto Sosa, José María Yazpik, Humberto Busto, Elizabeth Cervantes, Francesca Guillén, Alenka Rios, Tomás Goros

Zev Berman, Eric Poppen

Kriminalare, Thriller, Skräck

Mexiko, USA
Diskussioner om Borderland  (0 diskussioner)
Kommentarer om Borderland (20 st)
Stygga-Vargen (Anmäl)   00:31 18/4
Långt över förväntan!
todape (Anmäl)   21/11 2015
Blek film som inte engagerar. 3/10
BrutusBeefcake (Anmäl)   7/6 2014
Filmen börjar bra, men landar snabbt i ett tråkigt lätt & lagom-hörn för att sedan spåra ut åt helt fel håll där den verkar ha glömt av vad den egentligen handlade om. Det borde vart mer psykadelika! Mer kokain! Mer sexritualer! Mer blodiga, galna karaktärer! Mer galenskaper överhuvudtaget som det skall vara i sådana här filmer. Men den skall dock ha cred för ett riktigt bra foto och ljussättning som fångar en härlig mexikansk känsla. Vad den däremot får mycket minus på är kanske den värsta malplacerade karaktären någonsin i en film (jag pratar givetvis om den tjocka amerikanen i trucker keps). (5/15)
TheHorrorfan (Anmäl)   19/5 2013
Rätt så bra film. Att den är baserad på en verklig händelse gör den bara mer obehaglig än vad den är.
Dobegirl (Anmäl)   11/2 2013
Med tanke på att den är baserad på Sanna händelser i Mexico så är den sjukt hemsk.... Jag vill veta mer, vad hände sen?.......
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Borderland