Born to Raise Hell

Originaltitel: Born to Raise Hell
Regissör:Lauro Chartrand
Utgivningsår:2010

Om Born to Raise Hell:

Steven Seagal spelar Bobby, en hård Interpol-agent, stationerad i Östeuropa som utreder vapen och knarksmuggling. Under en utredning hamnar hans team mitt i korselden mellan två rivaliserande gäng som lämnar en vän till Bobby död.
Se filmen på Plejmo

Originaltitel: Art of War: The Betrayal
Regissör: Josef Rusnak
År: 2008
Art of War: The Betrayal

Steven Seagal, Darren Shahlavi, Zoltan Butuc, Claudiu Bleont, D Neil Mark, Dan Badarau, Cosmina Pasarin, Marius Chivu, Elias Ferkin, Calin Puia, George Remes, Irina Antonie

Steven Seagal

Action

Diskussioner om Born to Raise Hell  (0 diskussioner)
Kommentarer om Born to Raise Hell (22 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   26/10 2017
sven_usling (Anmäl)   12/7 2017
Ännu en direkt till video film med Steven Seagal. Precis som alla andra är det riktigt dålig. Illa spelat, oinspirerade fightscener och en av filmhistoriens uslaste tortyrscener. Det enda man egentligen tar med sig från filmen är hur mycket Dan Badarau påminner Marlon Brando. Till utseendet endast...
Wolger (Anmäl)   17/9 2016
Synd att filmerna seagal är med i på senaste tiden är så dåligt gjorda. Undermåligt ... enda orsaken till två stjärnor är seagal.
Gordyal (Anmäl)   18/1 2015
Den tjocka farbrorn är arg och otrevlig, och har sönder massa människor samtidigt som det springer omkring töser överallt. Det är kul. Sedan övergår det till standardpangpang-action, vilket inte är fullt lika skoj. (8-/15)
RichardEk (Anmäl)   9/7 2013
Ännu en trött B-actionfilm utspelandes i östeuropeiska miljöer. Det mesta är sig likt, Seagal ska hämnas på allehanda kriminella element, smågangsters envisas med att flyga på honom oprovocerat (vem i sina sinnens fulla bruk hoppar på en två meter, 120 kilo tung Seagal?), hans fru är åtminstone 30 år yngre än han själv, och Seagal går ut ur uppgörelsen i slutet utan ens en skråma. Någonstans i mitten gör Seagal en brutal kotegaeshi, ja, det mesta är sig likt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Born to Raise Hell