Boy Erased

Originaltitel: Boy Erased
Regissör:Joel Edgerton
Utgivningsår:2018

Om Boy Erased:

En baptistpastors son tvingas genomgå omvändningsterapi när det kommer fram att han är homosexuell.

Lucas Hedges, Nicole Kidman, Joel Edgerton, Russell Crowe, Flea, Joe Alwyn, Xavier Dolan, Troye Sivan, Britton Sear, Jesse LaTourette, Cherry Jones, Jason Davis (II), David Joseph Craig, Madelyn Cline, Tim Ware, Emily Hinkler, Théodore Pellerin

Joel Edgerton

Drama, Biografi

USA, Australien
Diskussioner om Boy Erased  (0 diskussioner)
Kommentarer om Boy Erased (5 st)
Barneyk (Anmäl)   13:19 22/3
Det mesta faller lite platt och filmens klimax känns tomt och ointressant. Så många mer intressanta sidospår lämnas hängande. Filmen blir för personligt smal utan att faktiskt vara särskilt engagerande. Men många delar är rätt bra, det är ett intressant och viktigt ämne så trean är ganska klar, men inte alls stark.
abnormal (Anmäl)   21:02 25/2
Viktig film och tillräckligt bra, men berör tyvärr inte så mycket som den kanske borde.
Eldritch (Anmäl)   12:58 7/2
Russell Crowe Har föredömligt lönnfet lekamen för att göra rollen som pappan trovärdig.
myslas (Anmäl)   4/12 2018
Jag vill gilla den här filmen mer än jag gör men hantverket skriker inte av hög kvalitet. Det är mer habila skådespelarinsatser med rätt mycket en känsla av billiga dramatiska effekter när det gäller både foto och musik, vilket får ses som ett rätt dåligt betyg till manus och regi. Men emellanåt rycktes man med i historien och en historia värd att berättas, bara det att man hade hoppats att det gjordes på ett bättre sätt. Svag trea.
TheHorrorfan (Anmäl)   16/11 2018
Helt okej. Bra skådespelare, men lite tunn handling kanske.