Boys and Girls

Originaltitel: Boys and Girls
Regissör:Robert Iscove
Utgivningsår:2000

Om Boys and Girls:

Ryan och Jennifer möttes första gången när de var tolv år gamla. Det var hat vid första ögonkastet. Men på college åtta år senare har dessa två motpoler blivit bästa vänner, vilket innebär att de kan berätta allt för varandra... Och allt är möjligt! Men lite hjälp från deras rumskamrater, den vilde Hunter och den flirtige Amy, börjar Ryan och Jennifer upptäcka vad tjejer verkligen vill ha och vad tjejer verkligen behöver. Men vad händer när två vänner som kan gå hur långt som helst, går ett steg för långt...
Se filmen på Netflix

År: 2000
Down To You
Titel: Surviving Christmas
Originaltitel: Surviving Christmas
Regissör: Mike Mitchell (IV)
År: 2004
Surviving Christmas
Titel: Flickvänner från förr
Originaltitel: Ghosts of Girlfriends Past
Regissör: Mark Waters
År: 2009
Genre: Komedi, Romantik, Fantasy
Flickvänner från förr

Freddie Prinze Jr, Claire Forlani, Jason Biggs, Amanda Detmer, Heather Donahue, Alyson Hannigan, Monica Arnold, Matt Carmody, Tim Griffin, Timi Prulhiere, Eric Rutherford, Matt Schulze, Brendon Ryan Barrett, Raquel Beaudene

Andrew Lowery, Andrew Miller

Drama, Komedi, Romantik

Boys, Girls and a Kiss

Recension Boys and Girls

- Mordiiax sätter betyg 1 och skriver:
Ryan och Jennifer träffas i inledningen på ett flygplan och börjar att munhuggas det första dom gör. Bådas personligheter utstakas på engång. Sedan syns dom inte igen på några år för att sedan ses igen i olika stadier i livet, men det är 'collage' tiden som filmen koncentrerar sig på. Ryan (Freddie Prinze Jr) är en typisk nörd som är väldigt smart på att räkna och att bygga broar samtidigt som han...

Recension av Boys and Girls - Läs hela!

Diskussioner om Boys and Girls  (0 diskussioner)
Kommentarer om Boys and Girls (64 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   28/10 2017
Itake (Anmäl)   17/5 2015
Orkade inte ens se klart den.
Krille80 (Anmäl)   5/2 2015
Det känns som skådisen Freddie Prinze Jr. under en period gjorde samma film och roll om och om igen. Då jag var tonåring och filmerna handlade just om tonåringar så såg jag säkert dem alla. Detta är en film som speglar sin samtid så att se den idag som ung tror jag inte är särskilt intressant, inte för att den var särskilt bra när den kom heller. Den fungerar på en godkänd nivå. 2+
smillans (Anmäl)   19/5 2013
tyckte denna va rätt rolig =)
Ondskapt (Anmäl)   12/9 2010
Ytterst medioker 90-talsrulle med en fruktansvärd kvinnlig huvudrollsinnehavare. Känns mest som scener staplade på varandra, och filmen har dessutom världens sämsta outtake under eftertexterna.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Boys and Girls