Boys Cry

Originaltitel: La terra dell'abbastanza
Regissör:Damiano D'Innocenzo, Fabio D'Innocenzo
Utgivningsår:2018

Om Boys Cry:

Mirko och Manolo är två unga vänner som bor i en förort till Rom. De är två skötsamma killar, ända tills de en natt kör på en man och bestämmer sig för att smita från olycksplatsen. Men tragedin förvandlas till vad som tycks vara en ödets nyck: mannen som de har kört ihjäl har tjallat på ett lokalt kriminellt gäng, och de båda killarna belönas med respekt och pengar som de aldrig förr har haft. En biljett till helvetet som de byter mot en passersedel till paradiset.

Andrea Carpenzano, Matteo Olivetti, Milena Mancini, Luca Zingaretti, Michela De Rossi, Massimiliano Tortora, Giordano De Plano, Yan Lovga, Nicole Centanni, Walter Toschi, Andrea Di Casa, Demetra Bellina, Maristella Burchietti, Tania Orlandi

Damiano D'Innocenzo, Fabio D'Innocenzo

Drama, Kriminalare

Italien
Diskussioner om Boys Cry  (0 diskussioner)
Kommentarer om Boys Cry (0 st)
Skriv den första kommentaren till denna film.