Breathe In

Originaltitel: Breathe In
Regissör:Drake Doremus
Utgivningsår:2013

Om Breathe In:

När en utländsk utbytesstudent anländer till New York, utmanar hon dynamiken i hennes värds familjerelationer och förändrar deras liv för alltid.

Titel: Nobody Walks
Originaltitel: Nobody Walks
Regissör: Ry Russo-Young
År: 2012
Nobody Walks

Guy Pearce, Felicity Jones, Amy Ryan, Mackenzie Davis, Kyle MacLachlan, Alexandra Wentworth, Ben Shenkman, Hugo Becker, Brendan Dooling, Matthew Daddario, Elise Eberle, Nicole Patrick, Annie Q, Lucy Davenport, Brock Harris

Drake Doremus, Ben York Jones

Drama

Filmnummer: 102040
Diskussioner om Breathe In  (0 diskussioner)
Kommentarer om Breathe In (7 st)
hestret (Anmäl)   11/8 2014
Var mycket få saker jag gillade med denna förutom musiken och ett par minimalistiska scener som var fina att titta på. Innehållet och narrativet är klumpigt, svagt, ointressant, osannolikt och gubbsjukt. Tror till och med jag fnissade högt åt denna högstadieklassiga produkt. Svag tvåa. 18/100
claudiomarino (Anmäl)   31/7 2014
Bitvis övertydlig men den är välspelad och har ett skönt tempo.
AddeColciago (Anmäl)   16/3 2014
Ett steg upp jämfört med Like Crazy. Samma improvisatoriska och stillsamma regi passar dessutom ännu bättre i den här mer slutna miljön.
FUR (Anmäl)   21/2 2014
Finstämt och välspelat men i slutändan är det tyvärr på gränsen till poänglöst. Jag vet inte om jag bara har svårt att relatera, men den här sortens teman säger mig sällan särskilt mycket. Jones är som vanligt otroligt fin, och det var roligt att se Pearce i den här typen av roll (som han axlar väldigt bra), men ja... Utöver det och några fina musikstycken gav den mig inte särskilt mycket.
Ghostface (Anmäl)   16/2 2014
Meningslöst och slarvig film i hyfsat snygg förpackning.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Breathe In