Bristande bevis

Originaltitel: Fracture
Regissör:Gregory Hoblit
Utgivningsår:2007

Om Bristande bevis:

En åklagare på väg upp för karriärstegen finner en oväntad motståndare i form av en manipulativ ingenjör anklagad för mordförsök på sin fru.

Titel: The Lincoln Lawyer
År: 2004
Genre: Drama, Action, Kriminalare, Thriller
Film nr.: 19048
Man on Fire

Anthony Hopkins, Ryan Gosling, David Strathairn, Rosamund Pike, Embeth Davidtz, Billy Burke, Cliff Curtis, Fiona Shaw, Bob Gunton, Josh Stamberg, Xander Berkeley, Zoe Kazan

Daniel Pyne, Glenn Gers

Drama, Kriminalare, Thriller, Mysterium

USA, Tyskland

Recension Bristande bevis

- kanzi sätter betyg 3 och skriver:
När Jennifer Crawford kommer hem från ett av sina hemliga möten med sin älskare, konfronteras hon av sin make - den (framgångs)rike ingenjören Ted Crawford (Anthony Hopkins) - som skjuter henne i huvudet. Makarnas trädgårdsarbetare meddelar polisen som anländer med full insatsstyrka, inklusive gisslanförhandlaren Rob Nunally (Billy Burke). Crawford erkänner att han skjutit sin fru (som hamnar i koma)...

Recension av Bristande bevis - Läs hela!

Diskussioner om Bristande bevis  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bristande bevis (279 st)
Stygga-Vargen (Anmäl)   13/5 2018
Någorlunda underhållande för stunden men annars är väl detta inte mycket att hänga i granen.
FUR (Anmäl)   18/6 2017
djävulens advokat minus religiösa temat, typ!
Hedde (Anmäl)   1/3 2017
Skurkar som envist och genomgående måste avslöja hela sin genialiska plan för protagonisten = Automatisk 1a
kingkong (Anmäl)   15/2 2017
Har tydligen sett denna och gett en 2:a. Såg om den i helgen och ger den nu en 4:a. Min filmsmak har bevisligen förändrats, men jag gillade verkligen denna!
GinNTonic (Anmäl)   20/12 2016
Börjar väldigt lovande och hantverket är väldigt bra med snyggt foto och bra stämning. Gillar kemin mellan Gosling och Pike, men Hopkins är lite väl typecastad som ond, smart fånge. Gosling påminner lite om Eminem på något vis. Manuset håller dock inte hela vägen tycker jag, och en del trådar lämnas oknutna. En svag trea blir betyget, en rätt bra film när man är på rätt humör.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bristande bevis
Se filmen