Broken Arrow

Originaltitel: Broken Arrow
Regissör:John Woo
Utgivningsår:1996

Om Broken Arrow:

Deakins och Hale är piloter i flygvapnet, som övningskör Stealth-plan med skarpa kärnvapen. Något går snett och kärnvapnen hamnar i händerna på skurkar.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Allan Eastman
År: 1996
Genre: Drama, Action
Danger Zone

Christian Slater, John Travolta, Samantha Mathis, Delroy Lindo, Frank Whaley, Howie Long, Bob Gunton, Kurtwood Smith

Graham Yost

Drama, Action, Thriller

Recension Broken Arrow

- Rollywood sätter betyg 3 och skriver:
Christian Slater och John Travolta har huvudrollerna i den här våldsamma actionfilmen av John Woo. Det hinner bara gå 10 minuter och sedan är explosionerna igång, för var gång större och större. En orealistisk situation med många, ibland löjligt överdrivna actionscener. En typisk råtrimmad actionrulle som ligger och väger mellan kvalitet och b-film.

Recension av Broken Arrow - Läs hela!

Diskussioner om Broken Arrow  (0 diskussioner)
Kommentarer om Broken Arrow (257 st)
Rai (Anmäl)   08:00 8/3
Inge vidare film!!
Filmfantast86 (Anmäl)   18/10 2017
yrkeschaufföre (Anmäl)   9/11 2015
Jag tänkte att jag sett den i somras men det är mer än ett år sen, oj vad tiden rullar på. Och det gör filmen åxå, utan att sätta djupare spår.
Krille80 (Anmäl)   31/10 2014
En film som jag tycker går lite på rutin. Travolta spelar ut sitt register på ett överdrivet sätt. Slater vet jag inte riktigt vad jag ska säga, är bättre än Travolta men inte bra. Handlingen är ok men hade kunnats gjorts bättre.
yrkeschaufföre (Anmäl)   11/7 2014
Det är väldigt länge sen jag såg den här, den var faktiskt bättre än jag minns den. Egentligen ganska dålig men om man tar den för vad det är så funkar den.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Broken Arrow