Betyg idag: 1 038 Besökare idag: 5 670

Originaltitel: Bridge to Terabithia
Regissör:Gabor Csupo
Utgivningsår:2007

Om Bron till Terabitia:

Jess är utanför i skolan, men när han träffar den nya annorlunda tjejen Leslie som springer snabbare än alla killar i klassen finner han en vän. De skapar tillsammans den magiska världen Terabitia där de kan fly undan den tråkiga vardagen och kämpa mot troll, jättar och andra mytiska väsen.

Titel: Allrakäraste syster
Regissör: Gabor Csupo
År: 2008
Genre: Familjefilm, Romantik, Äventyr, Fantasy
Månprinsessan

Robert Patrick, Zooey Deschanel, AnnaSophia Robb, Josh Hutcherson, Latham Gaines, Judy McIntosh, Bailee Madison, Emma Fenton, Kate Butler, Devon Wood, Lauren Clinton, Isabelle Rose Kircher, Cameron Wakefield, Elliot Lawless, Jen Wolfe

David Paterson, Jeff Stockwell

Familjefilm, Äventyr, Fantasy

Diskussioner om Bron till Terabitia  (1 diskussioner)
Kommentarer om Bron till Terabitia (352 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   14:21 23/10
Rai (Anmäl)   13:31 29/9
Mysig och lite sorg film.... Nu var det ett tag jag såg den, så jag ska kolla om jag har den i mitt filmbibliotek...
Stygga-Vargen (Anmäl)   23/10 2016
Väldigt tung, mörk och sorglig för att vara en familjefilm. Samtidigt är filmen väldigt bra och välgjord och när det gäller skådespelarnas insatser finns det verkligen ingenting att klaga på - alla gör ett enastående jobb. Jag är väldigt glad att jag såg den här filmen. Även boken är att rekommendera.
Tatty (Anmäl)   24/2 2016
Bra film och även sorgligt.
Caziopeia (Anmäl)   6/7 2015
Inte lika förutsägbar som jag trodde. Fin skildring av barns fantasivärldar där gränsen mellan fantasi och verklighet suddas ut. Blev överraskad över den sorgliga delen, var inte alls förberedd på den.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bron till Terabitia