Bumblebee

Originaltitel: Bumblebee
Regissör:Travis Knight (II)
Utgivningsår:2018

Om Bumblebee:

Året är 1987. Bumblebee är på flykt och tar skydd på ett skrotupplag i en liten kalifornisk strandstad, där den unga flickan Charlie, en osäker tonåring, hittar den stridsärrade och skadade Bumblebee.

Titel: Transformers
Titel: Transformers: Age of Extinction
Originaltitel: Transformers: Age of Extinction
År: 2014
Transformers: Age of Extinction

Hailee Steinfeld, Jorge Lendeborg Jr, John Cena, Jason Drucker, Pamela Adlon, Stephen Schneider, Ricardo Hoyos, John Ortiz, Glynn Turman, Len Cariou, Gracie Dzienny, Dylan O'Brien (röst), Peter Cullen (röst), Angela Bassett (röst), Justin Theroux (röst)

Christina Hodson

Action, Äventyr, Science Fiction

Transformers 6

USA, Kina
Diskussioner om Bumblebee  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bumblebee (26 st)
amam (Anmäl)   21:46 26/6
Sjukt trist. Händer typ inget, trista stereotyp karaktärer och allt är skuret och klippt enligt actionkomedi mall nummer tre.
Zok (Anmäl)   22:27 8/6
Riktigt stor överraskning, både underhållande och mysig film med skön 80-tals stämning. Fick Spielberg känsla och det visade sig att han också varit med och producerat detta.
Qus (Anmäl)   11:49 30/5
Den var väl helt okej faktiskt. Men denna film är inte till för den vuxna publiken utan mer tonåringar skulle jag säga. Kändes väldigt mycket Disney över det hela.
Krilledood (Anmäl)   10:35 27/5
Klart bästa Transformers-filmen sedan första, med mer överskådliga actionscener, trevligare karaktärer och härlig humor. Lagom lång dessutom.
Robkiller (Anmäl)   00:03 25/5
Efter de totalt klappkassa Bay-filmerna... ok då, den första var väl ok... så hade man väl inte direkt några som helst förväntningar på denna.... men en halverad budget från förra filmen, 80-tals tema, en enklare handling, och att den inte verkar vara gjord för 5-åringar gör det här helt klart bättre än väntat. har väl fortfarnade lite för mycket dum-humor, men det kan man ha överseende med den här gången.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bumblebee