Bumblebee

Originaltitel: Bumblebee
Regissör:Travis Knight (II)
Utgivningsår:2018

Om Bumblebee:

Året är 1987. Bumblebee är på flykt och tar skydd på ett skrotupplag i en liten kalifornisk strandstad, där den unga flickan Charlie, en osäker tonåring, hittar den stridsärrade och skadade Bumblebee.

Titel: Transformers: The Last Knight
Titel: Transformers 3
Originaltitel: Transformers: Dark of the Moon
År: 2011
Transformers 3

Hailee Steinfeld, Jorge Lendeborg Jr, John Cena, Jason Drucker, Pamela Adlon, Stephen Schneider, Ricardo Hoyos, John Ortiz, Glynn Turman, Len Cariou, Gracie Dzienny, Dylan O'Brien (röst), Peter Cullen (röst), Angela Bassett (röst), Justin Theroux (röst)

Christina Hodson

Action, Äventyr, Science Fiction

Transformers 6

USA, Kina
Diskussioner om Bumblebee  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bumblebee (19 st)
HerrNenne (Anmäl)   00:18 20/4
Jag gillar Hailee såklart som vanligt men annars är det tunt här. Är underhållen men jag tror mycket av det beror på trevligt filmsällskap men det är ju inte så illa det heller. Mycket av kritiken som riktas mot filmen stämmer dock. Bumblebees baby-stadie är ganska irriterande då det inte är tillräckligt uppbackat eller konsekvent.
Tobbiee (Anmäl)   07:53 10/4
Manus, story, skådespelare, allt var PINSAMT jävla dåligt. När hon ber killen ta av sig skjortan i bilen för att ha det som någon ögonbidel!?!?!? När hon klart och tydligt har både en T-shirt OCH en skjorta på sig själv. Bumblebee var också alldeles för barnslig och "dum" 80 % utav filmen. Skämskudden åkte verkligen fram påtagliga gånger. Vill nästan ge den en 1a men det finns otroligt nog värre filmer.
ShenLong (Anmäl)   14:44 31/3
Bättre än samtliga andra transformers filmer. Troligen på grund av byte av regissör.
Engravadlax (Anmäl)   23:57 20/3
Barnfilmsmanus sprängfyllt med 80-talsreferenser, lite obefintlig målgrupp i det avseendet kanske. Men Hailee Steinfeld är väldigt bra, kinematografin och klippningen är inte idiotisk som i Michael Bays filmer. Disneys Järnjätten är bättre, men den här var rätt ok.
foppa99 (Anmäl)   06:44 20/3
känns Herbie ++