Burn Notice: The Fall of Sam Axe

Originaltitel: Burn Notice: The Fall of Sam Axe
Regissör:Jeffrey Donovan
Utgivningsår:2011

Om Burn Notice: The Fall of Sam Axe:

Sam ställs inför krigsrätt på grund av ett militärt uppdrag i Colombia som gick snett. Man följer Sams version av händelseförloppet. En spinoff-film baserad på karaktären Sam Axe från den amerikanska tv-serien "Burn Notice".

Bruce Campbell, Kiele Sanchez, RonReaco Lee, Pedro Pascal, Ilza Rosario, Chandra West, Kepa Amuchastegui, John Diehl, John Ales, Brendan O'Malley, Lenny Clarke, Alex Fernandez

Matt Nix, Greg Hart

Drama, Kriminalare, Thriller, Mysterium

The Fall of Sam Axe

Diskussioner om Burn Notice: The Fall of Sam Axe  (0 diskussioner)
Kommentarer om Burn Notice: The Fall of Sam Axe (9 st)
Gordyal (Anmäl)   11:31 18/4
Total Bruce Campbell show. Serien har jag inte sett, men filmen är rätt så medioker. Däremot är Campbell gränslöst cool och levererar fantastiska enradare i parti och minut med sin oefterlikneliga timing, så det är bara att kapitulera. (9-/15)
Robkiller (Anmäl)   10/11 2018
Har väl inte sett tv-serien och filmen som sådan var väl inget speciellt... men hela upplägget bygger på Bruce Campbells karisma, och det fungerar, han är lika stenhård som vanligt.
Krille80 (Anmäl)   7/11 2015
Mellan den fjärde och femte säsongen av den mycket underhållande och sevärda Tv-serien "Burn Notice" fick Bruce Cambells karaktär "Sam Axe" sin egna TV-film. En TV-film där dess största tillgång utan tvekan är Bruce Cambell. I övrigt är detta en TV-film i lågbudgets tecken med ett ett ooriginellt och oinspirerat manus och mindre kompetenta skådespelare. Trots detta så känner jag mig generös och ger ett godkänt betyg. 2+
Grillo (Anmäl)   25/9 2013
Rätt så kul men klart man blir påverkad för att man gillar Sam Axe i tv-serien, antagligen mer än om man är ett Campbell-fan. Visst är historien egentligen inget speciellt men underhållningsvärdet och de små detaljerna fixar trean.
Zahmel (Anmäl)   10/10 2012
Såg den här filmen igår. Blev väldigt besviken tycker att serien är riktigt bra och karaktären Sam Axe är en stor anledning till att jag gillar serien så mycket. I filmen så levererar Bruce Campell men det tyngs ned av ett dåligt manus,usla medspelare och en låg budget. Riktigt synd för att det hade kunnat bli riktigt bra.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Burn Notice: The Fall of Sam Axe