Buying the Cow

Originaltitel: Buying the Cow
Regissör:Walt Becker
Utgivningsår:2002

Om Buying the Cow:

David och Sarah har varit tillsammans i fem år. För att få reda på om David är redo att gifta sig med henne reser hon till New York i två månader. När hon kommer tillbaka vill hon ha besked. David söker upp sina gamla polare för att få råd och medan han festar med kompisarna faller han snart för en annan kvinna. Samtidigt har Sarah fått ett smaskigt erbjudande av sin stilige chef i New York. Kommer David och Sarah att hitta tillbaka till varandra eller har de upptäckt att gräset är grönare på andra sidan?

Titel: Tomcats
Genre: Komedi, Action, Kriminalare, Äventyr
Bulletproof
Titel: 100 Girls
Originaltitel: 100 Girls
Regissör: Michael Davis (I)
År: 2000
Regissör: Emilio Estevez
År: 1990
Genre: Komedi, Action, Kriminalare, Thriller
Sopåkarna

Jerry O'Connell, Annabeth Gish, Alyssa Milano, Jon Tenney, Ron Livingston, Bridgette Wilson, Bill Bellamy, Ryan Reynolds, Erinn Bartlett, Scarlett Chorvat, Jolie Jenkins, John O'Hurley, Alicia Rickter, Brian Beacock, David DeLuise

Peter W Nelson, Walt Becker

Komedi

Diskussioner om Buying the Cow  (0 diskussioner)
Kommentarer om Buying the Cow (40 st)
AlaRegularis (Anmäl)   29/3 2015
Bedrövlig relationskomedi som inte gör någon glad.
Krille80 (Anmäl)   31/10 2014
Valde att hyra den med förhoppningen att det skulle var en lite tokig komedi. Många skådisar som jag gillar var med i den men de underpresterar något kraftigt liksom hela produktionen. 2-
mazquara (Anmäl)   18/8 2014
ryan reynolds karaktär är bäst, filmen borde ha handlat om honom...
Novead (Anmäl)   24/5 2012
Ryan Reynolds var faktiskt riktigt rolig här. Allt annat var, tyvärr, värdelöst.
snyltare (Anmäl)   23/10 2011
Kul och lite tramsigt med trevliga killar i huvudrollen. Absolut sevärt inom genren chickflicks for dudes.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Buying the Cow