Betyg idag: 1 043 Besökare idag: 4 346

Originaltitel: Call Me by Your Name
Regissör:Luca Guadagnino
Utgivningsår:2017

Om Call Me by Your Name:

Den känsliga och kultiverade Elio är det enda barnet i den amerikansk-italiensk-franska Perlman-familjen. Han står inför ytterligare en lat sommar i sina föräldrars hus på den vackra och lugna italienska landsbygden. Då anländer Oliver, en akademiker som ska hjälpa Elios pappa med hans forskning.

Timothée Chalamet, Armie Hammer, Michael Stuhlbarg, Amira Casar, Esther Garrel, Victoire Du Bois, Vanda Capriolo, Antonio Rimoldi, Elena Bucci, Marco Sgrosso, André Aciman, Peter Spears

James Ivory

Drama, Romantik

Brasilien, Frankrike, Italien, USA
Diskussioner om Call Me by Your Name  (0 diskussioner)
Kommentarer om Call Me by Your Name (46 st)
halvdebil (Anmäl)   22:05 3/6
en fin berättelse som handlar om att bejaka livet och vikten av att vara en bra (lyhörd, förstående) förälder. viktiga saker som skildras på ett likaledes ledigt och vist sätt
likji (Anmäl)   07:05 1/6
Otroligt fin. Man dras med i denna fina berättelse, en fin ömsesidig vänskap
amotherscrime (Anmäl)   21:33 22/5
Välspelad och snygg. När den är som bäst så är den verkligen fantastisk. Men för det mesta så är den pretentiös och överskattad. Dock såklart en fin film, stort sett.
LtdRichard (Anmäl)   21:03 4/5
En italienar brokebackmountain! Bra!
kingkong (Anmäl)   16:02 14/4
Skön stämning, men de slabbiga sexscenerna drog ner betyget lite.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Call Me by Your Name
Se filmen