Call Me by Your Name

Originaltitel: Call Me by Your Name
Regissör:Luca Guadagnino
Utgivningsår:2017

Om Call Me by Your Name:

Den känsliga och kultiverade Elio är det enda barnet i den amerikansk-italiensk-franska Perlman-familjen. Han står inför ytterligare en lat sommar i sina föräldrars hus på den vackra och lugna italienska landsbygden. Då anländer Oliver, en akademiker som ska hjälpa Elios pappa med hans forskning.

Timothée Chalamet, Armie Hammer, Michael Stuhlbarg, Amira Casar, Esther Garrel, Victoire Du Bois, Vanda Capriolo, Antonio Rimoldi, Elena Bucci, Marco Sgrosso, André Aciman, Peter Spears

James Ivory

Drama, Romantik

Brasilien, Frankrike, Italien, USA
Diskussioner om Call Me by Your Name  (0 diskussioner)
Kommentarer om Call Me by Your Name (64 st)
Kayuzuzu (Anmäl)   17:50 1/4
Bästa romantiska filmen!
ilgoga (Anmäl)   22:36 22/3
Fantastisk film! Blev lite tagen... 80-tal i lagom mängd, underbara miljöer, grymma skådisar, kanonmusik... tempot är inte perfekt men det får bli en fullpoängare ändå...
Strongbow (Anmäl)   26/11 2018
En riktig pärla till film.
Pembleton (Anmäl)   9/11 2018
Pappans monolog! ❤️
labi (Anmäl)   8/11 2018
Kan se ambitionen, men tycker den blir väl pretto. Lite för mycket manér och för lite vanliga jäkla människor. Eller så har jag sett för många filmer i mitt liv.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Call Me by Your Name