Betyg idag: 1 380 Besökare idag: 4 251

Originaltitel: Call Me by Your Name
Regissör:Luca Guadagnino
Utgivningsår:2017

Om Call Me by Your Name:

Den känsliga och kultiverade Elio är det enda barnet i den amerikansk-italiensk-franska Perlman-familjen. Han står inför ytterligare en lat sommar i sina föräldrars hus på den vackra och lugna italienska landsbygden. Då anländer Oliver, en akademiker som ska hjälpa Elios pappa med hans forskning.

Timothée Chalamet, Armie Hammer, Michael Stuhlbarg, Amira Casar, Esther Garrel, Victoire Du Bois, Vanda Capriolo, Antonio Rimoldi, Elena Bucci, Marco Sgrosso, André Aciman, Peter Spears

James Ivory

Drama, Romantik

Brasilien, Frankrike, Italien, USA
Med i listor: Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Call Me by Your Name  (0 diskussioner)
Kommentarer om Call Me by Your Name (62 st)
Strongbow (Anmäl)   22:09 26/11
En riktig pärla till film.
Pembleton (Anmäl)   11:48 9/11
Pappans monolog! ❤️
labi (Anmäl)   19:59 8/11
Kan se ambitionen, men tycker den blir väl pretto. Lite för mycket manér och för lite vanliga jäkla människor. Eller så har jag sett för många filmer i mitt liv.
andmoreagain (Anmäl)   19:40 6/11
Bra.
erosagape (Anmäl)   19:24 22/10
En mycket bra avkopplingsfilm en fredag efter arbetsveckan. Dessutom sevärd för historiens skull. Småseg men väl värt mödan att hålla sig vaken för de sista scenerna.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Call Me by Your Name