Call Me by Your Name

Originaltitel: Call Me by Your Name
Regissör:Luca Guadagnino
Utgivningsår:2017

Om Call Me by Your Name:

Den känsliga och kultiverade Elio är det enda barnet i den amerikansk-italiensk-franska Perlman-familjen. Han står inför ytterligare en lat sommar i sina föräldrars hus på den vackra och lugna italienska landsbygden. Då anländer Oliver, en akademiker som ska hjälpa Elios pappa med hans forskning.

Timothée Chalamet, Armie Hammer, Michael Stuhlbarg, Amira Casar, Esther Garrel, Victoire Du Bois, Vanda Capriolo, Antonio Rimoldi, Elena Bucci, Marco Sgrosso, André Aciman, Peter Spears

James Ivory

Drama, Romantik

Brasilien, Frankrike, Italien, USA
Diskussioner om Call Me by Your Name  (0 diskussioner)
Kommentarer om Call Me by Your Name (58 st)
erosagape (Anmäl)   19:24 22/10
En mycket bra avkopplingsfilm en fredag efter arbetsveckan. Dessutom sevärd för historiens skull. Småseg men väl värt mödan att hålla sig vaken för de sista scenerna.
Rai (Anmäl)   11:56 19/10
Så fruktansvärd seg film. Det händer ju inget!!! Hur kan folk gilla den här filmen!!!
Ailuj (Anmäl)   16:20 30/9
Läste först boken och tycker egentligen den är en helt annan historia. Såg filmen två gånger på raken för att sudda ut förväntningarna. Älskade den helt och hållet.
myjennielinnea (Anmäl)   21:11 2/9
Ett konstverk
okidoki (Anmäl)   15:40 25/8
Stämningsfull och vacker. Alltför omaka par.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Call Me by Your Name