Cam

Originaltitel: Cam
Regissör:Daniel Goldhaber
Utgivningsår:2018

Om Cam:

Alice har en erotisk webcam-show på nätet, men när en mystisk dubbelgångare tar över hennes konto så sätts Alice verklighetsuppfattning ur balans.

Madeline Brewer, Melora Walters, Devin Druid, Patch Darragh, Michael Dempsey, Imani Hakim, Flora Diaz, Samantha Robinson, Jessica Parker Kennedy, Quei Tann, Linda Griffin, Clint Jung, Carl Donelson, Brayden Skoglund, Elijah Stevenson, Paris Peterson

Isa Mazzei

Thriller, Skräck, Mysterium

Diskussioner om Cam  (0 diskussioner)
Kommentarer om Cam (11 st)
Sture Stenhög (Anmäl)   04:54 23/3
Inte tokigt alls. Det är en bisarr värld som det är intressant att få en inblick i, och jag kan inte nog understryka hur mycket jag uppskattar att den skildras helt utan moraliska pekpinnar. Scenariot är rejält engagerande också, men första halvan är starkare än den andra. Då är jag ändå hyfsat nöjd med vart storyn tar vägen, det är snarare utförandet som brister en del. I några scener visar man upp ett riktigt klumpigt manusskrivande, och "slutuppgörelsen" fungerar inget vidare. Det känns som att man lätt hade kunnat fila lite på det. Men det är fortfarande en film som känns unik och som håller spänningen uppe hela vägen, och definitivt bland det bättre jag har sett i den här ständigt växande subgenren
TheHorrorfan (Anmäl)   25/12 2018
Spännande rakt igenom, trots att man inte direkt får någon vidare bra förklaring. 3,5.
ekneB (Anmäl)   3/12 2018
Intressant version av ID-kapning, lite trist att man inte får en förklaring till vad som hänt. Men tror ändå att det är en stark 2
PeterTheW (Anmäl)   27/11 2018
Intressant idé, men... Nej.
Arseenal (Anmäl)   22/11 2018
Riktigt, riktigt usel. Jag kan inte begripa "alla" positiva reviews.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Cam