2.3

Camp Rock 2

Fortsättningen på den första filmen där hela gänget samlas igen för att ha sitt roliga sommarkollo som heter Camp Rock. Problemet är att denna sommar har ett annat kollo vid namn Camp Star som är på god väg att konkurrera ut Camp Rock!

Originaltitel Camp Rock 2: The Final Jam
Regissör Paul Hoen
Manus Dan Berendsen
Genre Komedi, Familjefilm, Romantik, Musikal, 2010-tal
Skådespelare Alyson Stoner, Demi Lovato, Joe Jonas, Nick Jonas, Kevin Jonas, Maria Canals-Barrera, Chloe Bridges, Anna Maria Perez de Tagle, Abigail Chu, Jasmine Richards, Daniel Fathers, Frankie Jonas, Jordan Francis, Meaghan Martin

Annaa
2012-05-17
Hade förväntat mig mer, gillar 1:an men det här vara bara dåligt. Dock fanns det vissa scener jag gillade så därav den svaga 3:an. Men skulle inte rekomendera den, kolla på 1:an istället.
2012-04-04
Föga överraskande var den inte bättre än ettan! Mycket av mitt agg beror på dubbning/översättning.
flummbarn
2010-11-27
svag 2:a
Intro
2010-10-05
tvingade mig igenom...............-1
ninna_90
2010-10-02
Demi Lovato må vara den sämsta skådisen just nu jag klarar inte av att se på henne när hon spelar och samma sak när hon sjunger visst hon har en fin röst men hon ser förjävlig ut när hon gör de NEJ NEJ NEJ säger jag bara
woozey
2010-09-26
Håller helt med Cyphax, inget speciellt med denna film. Såg av en slump 1:an på tv igår så jag var tvungen att kolla på 2:an när den gick på tv när jag zappade runt! Målgruppen må vara 10-åringar, men kom igen? Lite spänning, romantik, fart eller whatever?
Cyphax
2010-09-26
Det är söndag eftermiddag, man har inget att göra, sätter sig framför tv'n, Camp Rock 2 på femman, vad gör man? Följer samma patenterade linje som alla andra Disney filmer. Mer behöver jag inte säga.
Sandyshotgun
2010-09-21
sitter seriöst och velar mellan en 2 lr 3... jonas brothers är fina som vanligt men själva filmen i sig suger... dock gör demi bättre jobb i denna är förra och hon ler inte så konstigt.
100tonvalspäck
2010-09-07
Hemsk hemsk film, ville verkligen förstöra något när jag såg den. Nästintill outhärdligt dålig, varenda replik, varenda dålig låt som var sjukt dåligt synkade och alla oöverträffligt kassa "skådespelare" höll på att kväva mig. Den enda lilla ljusglimten var "Introducing me" bara för att den var en nästan total rip-off på Jason Mraz "I'm yours", men det finns ju sämre låtar att kopiera.
Lord_saile
2010-09-06
Hjälp va dålig den här va.... Låtarna är verkligen inget speciellt, texterna är fruktansvärt amatörmässiga, alla utom en låt, som faktiskt har en charmig text, bara det att den låter nästan identiskt med 'I'm yours'. Pinsamt om något....