Camp Slaughter

Originaltitel: Camp Slaughter
Regissör:Martin Munthe
Utgivningsår:2004

Om Camp Slaughter:

För cirka 25 år sedan avlades ett oheligt barn i en urgammal adelsfamilj. Föräldrarna var familjens moder och hennes son. Avsikten var att skapa en perfekt dotter. Men istället föddes ett monster! Sonen, vars enda ljuspunkt i livet är kaniner, kallade monstret Bunnyman och placerade honom i en håla i skogen. Där försåg han honom med mat och kaniner som lekkamrater. Tyvärr ledde avsaknaden av mänsklig närhet till en viss våldsamhet, varför kaninerna går sönder av leken. En dag glömmer sonen att låsa hålan, och Bunnyman är fri i en värld han aldrig har sett och inte förstår sig på, samtidigt som en grupp ungdomar har anlänt till ett hus i skogen för att hålla en riktigt föräldrafri fest. Ungdomar, som för en ovan betraktare inte är helt olika kaniner.

Titel: Insane
Regissör: Jesper Andersson
År: 2012
Genre: Komedi, Roadmovie
Sean Banan - Inuti Seanfrika

Christian Magdu, Karin Bertling, Michael Mansson, Richard Lidberg, Annika Marklund, Eva Söderquist, Robert Arlinder, Christina Luoma, Fred Andersson, Erica Carlsson, Sofie Norman, Viktor Friberg, Sandy Mansson

Alina Warne

Komedi, Thriller, Skräck

Sverige

Recension Camp Slaughter

- Loomis sätter betyg 1 och skriver:
Att regissören Martin Munthe får göra en till film är för mig ett mysterium som liknar inget annat. Mannen gjorde för några år sedan ”Hjärta av sten” som jag nog kan utse till den sämsta filmen i svensk filmhistoria genom tiderna. Tills nu, för denna gång är det ännu värre. Vad är meningen med den här filmen? Vad vill Martin förmedla? Det är uppenbart en hyllning till ”Fredag den 13:e- filmerna” men...

Recension av Camp Slaughter - Läs hela!

Diskussioner om Camp Slaughter  (0 diskussioner)
Kommentarer om Camp Slaughter (211 st)
Bumbi78 (Anmäl)   1/9 2017
Så har jag äntligen sett den ökända Camp Slaughter. Tack Martin Munthe!
Stygga-Vargen (Anmäl)   25/7 2016
Usch och fy och blä! Kan inte begripa hur jag kunde sitta och titta på hela detta spektakel! Totalt värdelös film på alla sätt och vis!
Snah (Anmäl)   15/6 2016
Hur det går att göra en så fruktansvärt dålig film övergår mitt förstånd. Camp Slaughter är i hasorna på Star Wars Holiday Special och Rymdinvasion i Lappland som den sämsta dyngvåffla jag någonsin utsatt mig för.
silvertrain (Anmäl)   13/9 2013
En ganska bra film. Den är inte så dålig som många verkar tycka. Tycker också att det är roligt när de gör svenska skräckfilmer med engelskt tal. Får en stabil trea av mig.
Placebohoe (Anmäl)   13/11 2011
Bland det sämsta jag någonsin har sett. Dålig film på alla plan.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Camp Slaughter