Cassadaga

Originaltitel: Cassadaga
Regissör:Anthony DiBlasi
Utgivningsår:2011

Om Cassadaga:

En döv flickas försök att kontakta sin syster under en seans, leder till att hon får kontakt med spöket av en mördad kvinna.

Louise Fletcher, Kevin Alejandro, Lucius Baston, Kelen Coleman, Rus Blackwell, J LaRose, Jermaine Thomas, Amy LoCicero

Bruce Wood, Scott Poiley

Thriller, Skräck

Diskussioner om Cassadaga  (0 diskussioner)
Kommentarer om Cassadaga (19 st)
Gordyal (Anmäl)   15:46 17/4
Rätt så lam mysteriethriller. Känns adapterad för amerikansk tv-publik. (5+/15)
missbaath (Anmäl)   19/2 2014
Svagare 3a men helt okej :-). Slutet kunde varit lite bättre dock. Bättre än vissa skriver kan jag säga att den är alla fall!
Tatty (Anmäl)   13/2 2014
Brrr vad nervig man blir av filmen så spännande var den och riktig bra var den. Pirrig-läskig kan man säga. Gillar när det är nån döv med i filmer. Då blir det lite extra spännande.
Bumbi78 (Anmäl)   2/1 2013
Skräckis eller mördarthriller? Regissören verkar inte kunnat bestämma sig för vilken inriktning den här skulle ha, och båda delarna blir tyvärr inget vidare, speciellt då de övernaturliga inslagen kändes helt onödiga. I övrigt var det en rätt snygg produktion.
santiago (Anmäl)   28/11 2012
Halvtrist och lite för lång för min smak. Intressant glimtvis.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Cassadaga