Celeste & Jesse Forever

Originaltitel: Celeste & Jesse Forever
Regissör:Lee Toland Krieger
Utgivningsår:2012

Om Celeste & Jesse Forever:

Ett par som ska skilja sig försöker att fortsätta vara vänner, samtidigt som de börjar att träffa andra.

Titel: Like Crazy
Originaltitel: Good Hair
Regissör: Jeff Stilson
År: 2009
Good Hair

Andy Samberg, Rashida Jones, Emma Roberts, Elijah Wood, Eric Christian Olsen, Janel Parrish, Ari Graynor, Rich Sommer, Chris Messina, Chris D'Elia, Rafi Gavron, Will McCormack, Shira Lazar, Rob Huebel

Rashida Jones, Will McCormack

Drama, Komedi, Romantik

Celeste and Jesse Forever

Diskussioner om Celeste & Jesse Forever  (0 diskussioner)
Kommentarer om Celeste & Jesse Forever (20 st)
abnormal (Anmäl)   10/12 2018
För många skratt rakt ut för att bara ge en trea. Mysig film med uppskattat perspektivbyte mitt i filmen.
Litsne (Anmäl)   8/8 2015
Slutet var bland det bästa i filmen. Generellt kändes det som om huvudpersonerna var lite patetiska, ganska bra story annars.
yrkeschaufföre (Anmäl)   9/4 2015
Det kändes som en lååång reklamfilm för cigaretter med några humoristiska inslag. I botten fanns det nog en intressant historia men den försvann på vägen.
Krille80 (Anmäl)   18/1 2015
När det kommer till genren romantiskt drama så finner jag mig se allt mer indiefilmer. Det är här man vågar visa upp någon slags originalitet i historierna och utan de förutsägbara sluten. Om originalitet är det positiva så är väl det negativa att det mer lättsamma och storslagna i genren romantiskt drama försvinner i indiefilmer. Detta blir en sevärd liten film tack vare charmiga och komiskt talangfulla Rashida Jones och Andy Samberg och som sagt en dos av originalitet. 3+
emsir (Anmäl)   28/9 2014
Bara för att det inte är exakt samma slut som precis alla andra Hollywood-romcoms betyder det inte att filmen är slöseri med tid. Gillar skådisarna och tycker den är helt ok.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Celeste & Jesse Forever