Central Intelligence

Originaltitel: Central Intelligence
Regissör:Rawson Marshall Thurber
Utgivningsår:2016

Om Central Intelligence:

Efter att ha återförenats med en gammal kompis via Facebook lockas en blid revisor in i en värld av internationellt spionage.

Titel: The Hitman's Bodyguard
År: 2015
American Ultra
Titel: 22 Jump Street
Originaltitel: 22 Jump Street
Regissör: Phil Lord, Christopher Miller (I)
År: 2014
22 Jump Street
Titel: Cop Out
Originaltitel: Cop Out
Regissör: Kevin Smith
År: 2010
Genre: Komedi, Action, Kriminalare
Cop Out

Dwayne Johnson, Kevin Hart, Amy Ryan, Danielle Nicolet, Jason Bateman, Aaron Paul, Ryan Hansen, Tim Griffin, Timothy John Smith, Sione Kelepi, Dylan Boyack, Thomas Kretschmann, Robert Woo, Slaine, Kumail Nanjiani, Melissa McCarthy, Nate Richman

Rawson Marshall Thurber, Ike Barinholtz, David Stassen

Komedi, Action, Kriminalare

Filmnummer: 120105
Diskussioner om Central Intelligence  (0 diskussioner)
Kommentarer om Central Intelligence (46 st)
_lucifer_ (Anmäl)   18/11 2018
Kul manus och bitvis ganska kul. Tyvärr för larvig emellanåt vilket gör att den inte når högre än en stabil trea. En av Rocks bästa skådespelarinsatser på länge.
Gordyal (Anmäl)   29/6 2018
Hjärndöda amerikanska halvtramsiga action-komedier är riktigt svåra grejer att stå ut med, men den här funkar hur bra som helst. Långt ifrån så hysterisk man kan tänka sig, och även om filmen är väldigt "extrovert" så är den full av subtil humor. En höjdare i sitt slag, en klart godkänd bakfyllefilm. (8+/15)
BrutusBeefcake (Anmäl)   29/1 2018
Ganska rolig ibland men klippningen ger mig huvudvärk. Thw Rock hjälper den upp på en trea. (7+/15)
widez (Anmäl)   3/10 2017
Ganska underhållande ändå även om humorn ligger på en ganska låg nivå emellanåt.
Bumbi78 (Anmäl)   9/8 2017
Rapp actionkomedi som säkert cashade in, men som mest påminner om en tröttsam upprepning av bättre filmer i genren. Rätt underhållande, men uselt låg nivå i vissa scener vilket sänker helheten rejält.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Central Intelligence