Challenge of the Ninja

Originaltitel: Challenge of the Ninja
Regissör:Godfrey Ho
Utgivningsår:1986

Om Challenge of the Ninja:

"Den röda djävulen" och hans gäng startar en terrororganisation som sprider död och ödeläggelse omkring sig. Lyckligtvis finns den goda ninjan Billi till hands för att ta upp kampen mot dem.

Titel: Shogun's Ninja
Regissör: Joseph Lai, Godfrey Ho
År: 1986
Genre: Action
Golden Ninja Warrior

Bruce Baron, Pierre Tremblay, Eric Redner, Alison Ellis, Silvia Rod, Janet Hansen, Richard Berman

Godfrey Ho

Action

The Ninja Ultimate Challenge

Med i listor: Ninjor
Diskussioner om Challenge of the Ninja  (0 diskussioner)
Kommentarer om Challenge of the Ninja (10 st)
craptastic (Anmäl)   8/2 2014
Här var det tempo, idiotdubb och skrattande skurkar! Men tyvärr så blir det rätt enformigt. Vilket band har samplat ifrån denna film?! Exploited..? näe står still..
italian_fox (Anmäl)   22/2 2013
http://en.wiktionary.org/wiki/kawar Angånde han som blev pinne/stock... jävla noobs
Bumbi78 (Anmäl)   17/5 2007
Ninjor som springer supersnabbt på torra löv och polisen som blev en pinne (?) - ett mästerverk
david_hirdman (Anmäl)   7/4 2007
Var skall man börja... Man vill lyfta fram så många i en så enastående produktion som denna... Kameravinklarna, ljudet, kostymerna, "strids"-scenerna... ja allt...
benjy (Anmäl)   3/3 2005
Otroligt rolig film! Så dålig att man skrattar hela tiden. Med saker som att kameran ständigt har bös i vägen och att polisen kan förvandla sig till en stock så tar denna film hem en femma!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Challenge of the Ninja