Betyg idag: 1 056 Besökare idag: 5 674

Originaltitel: Charlie's Angels: Full Throttle
Regissör:McG
Utgivningsår:2003

Om Charlies änglar: Utan hämningar:

Änglarna är tillbaka och inte helt oväntat är det mord på tapeten. Denna gång har en databas med vittnesskyddade personer blivit stulen, men räddningen är på väg...

Titel: Charlies änglar
Regissör: Roger Kumble
År: 2002
Genre: Komedi, Romantik
Snygg, sexig & singel

Cameron Diaz, Drew Barrymore, Lucy Liu, Bernie Mac, Crispin Glover, Justin Theroux, Robert Patrick, Demi Moore, Rodrigo Santoro, Shia LaBeouf, Matt LeBlanc, Luke Wilson, John Cleese, Carrie Fisher, Bruce Willis, Pink

John August, Cormac Wibberley, Marianne Wibberley

Komedi, Action, Äventyr, Mysterium

Charlies Änglar 2

Recension Charlies änglar: Utan hämningar

- tvoj sätter betyg 3 och skriver:
Jag gick och såg denna film på bio med en väninna. Jag förväntade mig inget mer än vad ettan hade varit. Precis som ettan gav denna film mig precis vad jag behövde för att förgylla kvällen på det där underbara fartfyllda sättet. Charlies änglar är inte till för djupa analyser eller lärorika filmupplevelser. Det den däremot är till för uppfyller den gått och väl. Jag kunde se mig själv med en flashig...

Recension av Charlies änglar: Utan hämningar - Läs hela!

Diskussioner om Charlies änglar: Utan hämningar  (0 diskussioner)
Kommentarer om Charlies änglar: Utan hämningar (456 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   14:37 18/10
Tatty (Anmäl)   17/4 2016
Okej film. Går att se om man inte har nåt annat att se.
NoWireHangers (Anmäl)   2/3 2016
Lite bättre än första filmen men inte i närheten av bra. 2-
Krille80 (Anmäl)   31/10 2014
Första filmen hade i alla fall en någorlunda okej handling. Den här har inte ens det. Den verkar bara gå ut på att Änglarna ska hinna med så många snygga klädombyten så möjligt. Visst, okej som underhållning en dag man inte har något att göra. Men inte så mycket mer.
vampire_87 (Anmäl)   9/3 2013
Den här var också rätt bra. Den hade också en twist som jag gillade men den var ändå lite förutsägbar. Det jag inte gillade var att Bill Murray inte var med, däremot en väldigt ung Shia LaBeouf. Jag älskar att Matt LeBlanc och John Cleese spelar ihop, och att Cleese överhuvudtaget är med. Dessutom älskar jag Pink och Bruce Willis i små cameo-roller. En rätt underhållande actionfilm och håller samma klass som första filmen. Helt okej den här också, bra underhållning, bra action, bra skådisar och en bra story.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Charlies änglar: Utan hämningar