Chasers

Originaltitel: Chasers
Regissör:Dennis Hopper
Utgivningsår:1994

Om Chasers:

En "Navy grunt" blir skickad på ett specialuppdrag, nämligen att eskortera en ung snygg kvinnlig vakt. Hon försöker på alla sätt rymma.

Titel: Hot Pursuit
Regissör: Adam Rifkin
År: 1994
Genre: Komedi, Action, Kriminalare, Romantik, Thriller, Äventyr
The Chase

Tom Berenger, Gary Busey, William McNamara, Dennis Hopper, Dean Stockwell, Crispin Glover, Erika Eleniak, Seymour Cassel, Frederic Forrest, Matthew Glave, Grand L Bush, Bitty Schram, Marilu Henner, Scott Marlowe, Jim Grimshaw

Joe Batteer, John Rice, Dan Gilroy

Komedi

Diskussioner om Chasers  (0 diskussioner)
Kommentarer om Chasers (19 st)
Krille80 (Anmäl)   11/2 2015
Erika Eleniak var ju hur snygg som helst vid denna tiden och jag var 14 år, mer förklaring behövs inte till varför jag gillade denna filmen. Rent handlingsmässigt är detta tunt men sevärda skådisar i en lättsam actionkomedi som rullar på i bra tempo gör detta helt ok.
Bumbi78 (Anmäl)   9/12 2014
Actionkomedi som stundtals blir rätt barnslig, men på ett sätt som går att köpa. Berenger gör sin standardroll som surmulne, kedjerökande typ och Eleniak två tillgångar används flitigt.
Elmore (Anmäl)   6/6 2012
Lövtunn story och inget vidare skådespel. Känns som om Hopper försökte sig på en komedi rip-off av Det hårda straffet eller kanske kopiera sig själv från Flashback. Båda är för övrigt helt klart bättre transportera-fånge-filmer som är värda att se.
100tonvalspäck (Anmäl)   25/11 2008
Tyckte den var ganska bra när jag var 12, mest för tjejens nakna silikonbröst.
Totenkopf (Anmäl)   21/7 2008
Rätt skön komedi, Gary Busey är alltid skön.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Chasers