Chefens fru

Originaltitel: The Boss' Wife
Regissör:Ziggy Steinberg
Utgivningsår:1986

Om Chefens fru:

Joel är en energisk yngling inom företaget och när chefen bjuder Joel till hans sommarstuga så ser han det som en möjlighet att klättra i karriären. Nu är det så att det enda chefens fru vill är att få Joel i säng, helst alldeles bakom ryggen på chefen.

Daniel Stern, Arielle Dombasle, Fisher Stevens, Melanie Mayron, Lou Jacobi, Martin Mull, Christopher Plummer, Robert Costanzo, Thalmus Rasulala

Komedi

Diskussioner om Chefens fru  (0 diskussioner)
Kommentarer om Chefens fru (3 st)
socorro (Anmäl)   27/11 2004
Fenomenalt bra. De svenska översättarna har var riktigt kreativa när de översätter den stackars hundens namn från Tightass till Spännbög
NHL (Anmäl)   11/2 2004
Ok,visst är det en B-rulle, men den är bitvis skitrolig även om humorn i filmen är simpel.
apmannen (Anmäl)   10/2 2004
detta är kronjuvelen i min akilleshäl (?), riktigt labil 80-talskomedi. men livet består inte bara av 7:e inseglet.