Childhood's End

Originaltitel: Childhood's End
Regissör:Matthew Graham
Utgivningsår:2015

Om Childhood's End:

Efter fridfulla utomjordingar invaderar jorden befinner sig mänskligheten i en utopi under det indirekta styret från utomjordingarna. Men kommer denna utopi till ett pris?

Mike Vogel, Osy Ikhile, Daisy Betts, Georgina Haig, Charles Dance, Ashley Zukerman, Hayley Magnus, Charlotte Nicdao, Cecilia Dewar, Yael Stone, Lachlan Roland-Kenn, Russell Kiefel, Harley Durst

Charlie Clouser

Drama, Thriller, Science Fiction, Mini-serie

Diskussioner om Childhood's End  (0 diskussioner)
Kommentarer om Childhood's End (1 st)
TJ (Anmäl)   13:31 21/4
Fantastiskt historia. Den som behandlar dig bäst... Nog är det så att man känner igen företeelsen. Lite som Matrix, pä nåt sätt. För allt från försäljare av aktiefonder till obskyra sekter, sociala medier, den som vill ha något slags världsherravälde numera måste... Tills vi inte längre kan vara utan. Ingen toppfilm kanske vad gäller skådisar och utförande, men första avsnittet av de tre i miniserien är det mest intressanta jag sett på mycket länge.