Chloe

Originaltitel: Chloe
Regissör:Atom Egoyan
Utgivningsår:2009

Om Chloe:

En framgångsrik läkare tror att hennes man är otrogen. För att få bevis hyr hon in en eskortflicka som ska förföra honom, sätta hans trohet på prov och därefter rapportera resultatet. Någonstans på vägen går dock allt snett och läkarens hela familj hamnar i fara.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Atom Egoyan
År: 2013
Genre: Drama, Kriminalare, Thriller
Devil's Knot

Julianne Moore, Liam Neeson, Amanda Seyfried, Max Thieriot, RH Thomson, Nina Dobrev, Mishu Vellani, Julie Khaner, Laura de Carteret, Natalie Lisinska, Tiffany Lyndall-Knight, Meghan Heffern

Erin Cressida Wilson

Drama, Thriller

USA, Kanada, Frankrike
Diskussioner om Chloe  (0 diskussioner)
Kommentarer om Chloe (78 st)
Tatty (Anmäl)   11/12 2016
Den var sevärd! Gillar skådespelarna som är med i filmen och de är så bra. Spelar bra i filmen. Spännande, bra och lite annorlunda film. Annorlunda speciellt en typ kvinnlig stalker.
Stygga-Vargen (Anmäl)   27/10 2016
Storyn är bra och skådespelarna gör bra ifrån sig. Dock är tempot på tok för lågt och det förstör en del.
Johjt (Anmäl)   28/8 2016
Ja ändå bra! Sevärd! 😄
annihilat0r (Anmäl)   5/1 2016
"Chloe" är en ganska spännande berättelse om en eskortflicka som tappar greppet. Undrar hur roligt Liam Neeson, Julianne Moore och Amanda Seyfried egentligen hade det under inspelningstiden, det känns inte som om någon av dem är någon direkt stämningshöjare.
mammene (Anmäl)   11/12 2015
Trots de två bra huvudrollsinnehavarna så blev inte det här bra, intrigen var rätt sjuk och jag tyckte det spårade ur, obehaglig.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Chloe