Christoffer Robin & Nalle Puh

Originaltitel: Christopher Robin
Regissör:Marc Forster
Utgivningsår:2018

Om Christoffer Robin & Nalle Puh:

Christopher Robin träffar sin barndomsvän Nalle Puh, som hjälper honom att återupptäcka det roliga i livet.

Ewan McGregor, Jim Cummings (röst), Hayley Atwell, Bronte Carmichael, Mark Gatiss, Oliver Ford Davies, Ronke Adekoluejo, Adrian Scarborough, Roger Ashton-Griffiths, Brad Garrett (röst), Nick Mohammed (röst), Peter Capaldi (röst), Sophie Okonedo (röst)

Tom McCarthy, Alex Ross Perry, Allison Schroeder

Drama, Komedi, Animerad, Familjefilm, Äventyr, Fantasy

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Christoffer Robin & Nalle Puh  (0 diskussioner)
Kommentarer om Christoffer Robin & Nalle Puh (14 st)
Zipper (Anmäl)   16:44 10/6
Väldigt fina animationer och röster. En nostalgitripp.
dafreakish (Anmäl)   20:50 7/6
Oerhörd charmfaktor på denna härliga spelfilmsfortsättning på berättelserna om Puh. Vackert, skrämmande snyggt animerat och godhjärtad på alla sätt och vis. Den dumma gamla björnen har fortfarande mycket att erbjuda.
mbabe (Anmäl)   22:14 4/2
Början är fruktansvärd men Puh lyckas ro hem 4:an. Cummings är otrolig!
pontuselias (Anmäl)   20:49 20/1
Andra halvan av filmen är betydligt charmigare...
Sovande_mannen (Anmäl)   00:30 20/1
Känner igen mycket men. Vissa detaljer har jag helt ha som man minns från när man va liten.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Christoffer Robin & Nalle Puh