ChromeSkull: Laid to Rest 2

Originaltitel: ChromeSkull: Laid to Rest 2
Regissör:Robert Hall
Utgivningsår:2011

Om ChromeSkull: Laid to Rest 2:

Chromeskull återvänder efter att knappt undgått döden och är tillbaka för att avsluta det han påbörjade och skapar en ny väg av terror och förstörelse.

Titel: The Collector
Regissör: Adam Green (I)
År: 2006
Genre: Skräck
Hatchet

Nick Principe, Danielle Harris, Brian Austin Green, Thomas Dekker, Johnathon Schaech, Gail O'Grady, Jade Ramsey, Angelina Armani, Mimi Michaels, Owain Yeoman, Nikita Ramsey, Brett Wagner, Brianne Davis, Aimee-Lynn Chadwick, Allison Kyler

Kevin Bocarde, Robert Hall

Skräck

Diskussioner om ChromeSkull: Laid to Rest 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om ChromeSkull: Laid to Rest 2 (9 st)
Gordyal (Anmäl)   19:56 20/4
Har inte sett första filmen, men kommer definitivt att göra det. ChromeSkull: Laid to Rest 2 var inte så mycket till film, men den var tuff och herreminje vilka mord. Redan en klassiker! (9/15)
amam (Anmäl)   22/5 2017
Vet inte. Jag tyckte den första filmen var bättre. Den här försöker skapa något mer av en story men det kändes mest dumt.
nikdrum (Anmäl)   14/5 2012
ingen ansträngning för att ens göra det till en bra slasher. bättre än första men det är i och för sig inte så svårt att åstadkomma. goret ser billigt ut, typ sånt man ser kids göra på youtube.
TheHorrorfan (Anmäl)   21/4 2012
Bättre än första filmen. Underhållande med bra effekter och bra skådespelare, svag 4a.
menschenfeind (Anmäl)   7/3 2012
På de flesta sätt bättre än första filmen, men manuset är så jävla dumt att det enda den lyckas med är att irritera mig.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till ChromeSkull: Laid to Rest 2