Betyg idag: 1 009 Besökare idag: 5 717

Originaltitel: Click
Regissör:Frank Coraci
Utgivningsår:2006

Om Click:

Michael Newman är en frustrerad familjefar och arkitekt som har för mycket att göra i förhållande till sin ork. En dag kommer han över en universell fjärrkontroll som låter honom pausa och snabbspola sig genom livet, men komplikationer uppstår när han spolar förbi alltför stora delar av livet.

Titel: Bruce den allsmäktige
Regissör: Dennis Dugan
År: 1999
Genre: Komedi
Big Daddy

Adam Sandler, Kate Beckinsale, Christopher Walken, Sean Astin, David Hasselhoff, Henry Winkler, Julie Kavner, Joseph Castanon, Tatum McCann, Jake Hoffman, Katie Cassidy, Cameron Monaghan, Jennifer Coolidge, Rachel Dratch, Nick Swardson, Jonah Hill

Steve Koren, Mark O'Keefe

Drama, Komedi, Fantasy

Recension Click

- westost sätter betyg 2 och skriver:
Adam Sandler med en fjärrkontroll som styr universum i ännu en ”lite galen” Hollywoodkomedi. Garden är uppe och förväntningarna går att snubbla på. Det är väl knappt någon som missat vad denna film med en ljudeffekt som titel handlar om, och om du har det så har du med all säkerhet sett Adam Sandlers smöriga leende uppklistrat vid din busshållsplats. Handlingen lite kortfattat: En man vid...

Recension av Click - Läs hela!

Diskussioner om Click  (0 diskussioner)
Kommentarer om Click (758 st)
Mysharry (Anmäl)   13/5 2017
Orkar inte skriva någon kommentar, men nu har jag sett den. Det var onödigt.
wiberga (Anmäl)   22/4 2017
Fruktansvärt sexistisk. Historien i sig skulle kunna vara intressant om dom inte blandade upp det hela med pruttskämt och andra fånigheter. Titta på "En andra chans" istället, samma tema men betydligt bättre.
wasteoftime (Anmäl)   16/3 2017
Den här filmen har sina stunder, absolut. Men över lag är den mest förutsägbar och ganska dassig egentligen. Inte en av Sandlers bättre filmer, även om han faktiskt är rätt så bra I den här filmen jämfört med många andra av hans filmer. Det är väl egentligen mest varken bra eller dåligt, 0,3 på SH-skalan.
larsen1976 (Anmäl)   18/1 2017
Riktigt bra film och med ett budskap.
Stygga-Vargen (Anmäl)   27/10 2016
Väldigt välgjord, rolig, underhållande och gripande film med bra skådespelare. En av Adam Sandlers bästa!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Click
Se filmen