Closer to the Moon

Originaltitel: Closer to the Moon
Regissör:Nae Caranfil
Utgivningsår:2013

Om Closer to the Moon:

En rumänsk polis går samman med en liten grupp bankrånare för att utföra en spektakulär plan. Planen går ut på att råna en bank och övertyga samtliga på plats att de spelar in en film.

Vera Farmiga, Mark Strong, Harry Lloyd, Anton Lesser, Christian McKay, Joe Armstrong, Martin Hancock, Monica Barladeanu, Allan Corduner, Tim Plester, Gwyneth Keyworth, David de Keyser, Andrew Buckley, Stuart McQuarrie

Nae Caranfil

Drama, Komedi

Rumänien, USA, Italien, Polen
Diskussioner om Closer to the Moon  (0 diskussioner)
Kommentarer om Closer to the Moon (2 st)
PeterTheW (Anmäl)   21/1 2016
Bra skådisar, dock är det väldigt ojämnt. Det är underhållande och intressant men något spretigt och ibland haltar berättandet samt att det alltid är lika svårt att släppa det här med dialekter och dylikt när en film utspelar sig i ett icke-engelsktalande land - jag vet dock inte vad som är värst - fejkade rumänska/ryska accenter eller att köra på sin egen breda brittiska eller amerikanska, men det tar alltid, alltid, alltid bort en dimension ur filmen.
bryngel (Anmäl)   20/7 2014
Mark Strong är fenomenal.