Coffin Baby

Originaltitel: Coffin Baby
Regissör:Dean Jones
Utgivningsår:2013

Om Coffin Baby:

Hollywood drabbas av en serie brutala mord där bland annat ett av offren kidnappas och tvingas bevittna när andra offer torteras och mördas. Det verkar omöjligt att fly och det blir bara värre när övernaturliga makter utifrån är ännu värre att tampas med än hennes kidnappare.

Bruce Dern, Brian Krause, Ethan Phillips, Clifton Powell, Allison Kyler, Elissa Dowling, Kyle Morris, Chauntal Lewis, Edgar Allan Poe IV, Christopher Doyle, Mila Brener, Neil D'Monte, Lianne Spiderbaby, Brian La Rosa, Starr Jones

Josh Edwards, Dean Jones

Skräck

Diskussioner om Coffin Baby  (0 diskussioner)
Kommentarer om Coffin Baby (2 st)
Adeoo (Anmäl)   4/10 2014
Har sett extremt många dåliga bi skräckfilmer, men denna är en av dem sämsta. Finns inget gott att säga om denna.
TheHorrorfan (Anmäl)   9/10 2013
Väldigt konstig och ibland väldigt osammanhängande. Stark 2a för effekterna och vissa utav skådespelarna.