Coherence

Originaltitel: Coherence
Regissör:James Ward Byrkit
Utgivningsår:2013

Om Coherence:

Samma kväll som en astronomisk anomali inträffar upplever åtta vänner på en middagsfest en oroande kedja av verklighetsförvrängande händelser.

Titel: Primer
Regissör: Todd Berger
År: 2012
Genre: Komedi
It's a Disaster

Emily Baldoni, Maury Sterling, Nicholas Brendon, Elizabeth Gracen, Alex Manugian, Lauren Maher, Hugo Armstrong, Lorene Scafaria

James Ward Byrkit

Drama, Thriller, Science Fiction

USA, Storbritannien
Diskussioner om Coherence  (0 diskussioner)
Kommentarer om Coherence (82 st)
V70 (Anmäl)   17:37 16/7
Jag hatar skakig kamera. Jävla Dogma.
Rift (Anmäl)   18:33 10/7
Kompakt överspel och massivt falskspel från början till slut. Inte ett äkta uttryck någongång. Riktigt uselt skådespeleri.
Djason (Anmäl)   10:36 10/7
Kunde ha blivit riktigt bra men nu blir det mest skakigt, korkade typer och en handling som lämnar en del svar kan man säga. Gillar ändå det absoluta slutet.
Robkiller (Anmäl)   21/11 2017
Sci-fi som med tanke på handlingen hade kunnat bli riktigt bra... nu sabbar de allt med usel regi, skakiga handkameror, risiga skådespelare och ett drama som blir ointressant.
lucius (Anmäl)   1/11 2017
Det ofokuserade hand-kamera-arbetet som ska framkalla nån sorts autentitet blir lite väl påtagligt och ger därför ofta den motsatta effekten tycker jag. Filmen bygger upp många frågor som inte ges några svar vilket kan vara lite frustrerande. På gränsen till löjeväckande men håller ändå nyfikenheten vid liv.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Coherence