Columbo: Any Old Port in a Storm

Originaltitel: Columbo: Any Old Port in a Storm
Regissör:Leo Penn
Utgivningsår:1973

Om Columbo: Any Old Port in a Storm:

En man hittas död i vattnet vid några av de klippor som sträcker sig längs Kaliforniens kust. Misstankarna att det inte var en olycka stärks när det visar sig att mannen inte hade ätit något under sina sista två dagar i livet. Columbo anar genast att mannens bror, en välkänd vinodlare, på något sätt är inblandad i dödsfallet.

Peter Falk, Donald Pleasence, Dana Elcar, Joyce Jillson, Gary Conway, Julie Harris, Vito Scotti, Robert Donner, Robert Ellenstein

Stanley Ralph Ross

Drama, Kriminalare, Mysterium

Diskussioner om Columbo: Any Old Port in a Storm  (0 diskussioner)
Kommentarer om Columbo: Any Old Port in a Storm (8 st)
Nalleman (Anmäl)   12:32 24/3
Ett lite överreklamerst avsnitt tycker jag.
levelfive (Anmäl)   12/10 2014
Oväntat bra avsnitt - nästan 4a i betyg!
Bumbi78 (Anmäl)   22/10 2012
Finfint avsnitt med den alltid skönt excentriske Donald Pleasence. Klurigt fall där fokuset snarare ligger på vin än mord.
Mistlake (Anmäl)   28/4 2012
Ett av Columbos bästa fall, med en imponerande listig upplösning. Peter Falk och Donald Pleasence är ju dessutom ljuvliga skådespelare.
Semiramis (Anmäl)   28/11 2011
Väldigt bra Columbo! Donald Pleasence är ju alltid imponerande, och kul att se Dana Elcar igen också.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Columbo: Any Old Port in a Storm