Columbo: Suitable for Framing

Originaltitel: Columbo: Suitable for Framing
Regissör:Hy Averback
Utgivningsår:1971

Om Columbo: Suitable for Framing:

När en rik konstsamlare mördas vägrar Columbo, som är satt på fallet, att tro att det är den dödes föredetta frun som mördat honom. Detta trots att mycket pekar på att hon har gjort det. Columbo riktar istället sina misstankar mot en konstkritiker.

Peter Falk, Ross Martin, Kim Hunter, Don Ameche, Rosanna Huffman, Vic Tayback, Joan Shawlee, Barney Phillips, Mary Wickes, Sandra Gould, Curt Conway, Claude Johnson, Dennis Rucker

Jackson Gillis, Richard Levinson, William Link

Drama, Kriminalare, Mysterium

Diskussioner om Columbo: Suitable for Framing  (0 diskussioner)
Kommentarer om Columbo: Suitable for Framing (9 st)
Nalleman (Anmäl)   15:57 23/3
Ett ganska bra avsnitt måste jag säga.
Sarakin76 (Anmäl)   4/3 2017
Nesten en firer. Riktig fin avslutning.
levelfive (Anmäl)   22/3 2014
Den kändes tråkig till en början men blev bättre hela tiden. En medel till stabil 3a i betyg!
Bumbi78 (Anmäl)   1/6 2012
Skön episod med en smått stressad mördare. Plus för att konsten får bra utrymme.
Terran (Anmäl)   27/6 2009
Om det inte vore för att det är just Columbo, så skulle man tycka synd om alla mördare som har lagt ner så mycket möda på sina brott för att sedan bli "trakasserade" av en liten skelögd frågvis man... Älskar Columbo, och det här är en av de bästa.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Columbo: Suitable for Framing