Conspiracy

Originaltitel: Conspiracy
Regissör:Adam Marcus
Utgivningsår:2008

Om Conspiracy:

William "Spooky" MacPherson är en veteran från Irakkriget som kontaktas av sin vän Miguel, som räddade hans liv under kriget. Miguel ber om hjälp att rusta upp dennes ranch. Men när MacPherson kommer dit är Miguel borta.

Titel: The Hit List
Regissör: Claudio Fäh
År: 2011
Genre: Drama, Action, Thriller, Krig
Sniper: Reloaded

Val Kilmer, Gary Cole, Jennifer Esposito, Jay Jablonski, Greg Serano, Stacy Marie Warden, Christopher Gehrman, Bob Rumnock

Adam Marcus, Debra Sullivan

Drama

Diskussioner om Conspiracy  (0 diskussioner)
Kommentarer om Conspiracy (33 st)
Almgren (Anmäl)   29/3 2013
Den här filmen känns precis som en typisk tramsig 90-talsaction med värdelösa effekter, värdelöst foto och kass klippning, Val Kilmer på sparlåga, töntig handling och ologiska (och otaktiska!) actionsekvenser... Nu när jag ser att den är gjord så sent som 2008 blir man ju nästan deprimerad. Såhär pinsamt dåligt trodde jag att det bara kunde vara förr.
Zok (Anmäl)   19/7 2012
Här var det inte mycket som var bra. Det mesta i denna film hamnar under godkänt.
Djason (Anmäl)   13/2 2012
Man har sett liknande förut om man säger så. En svullstig Val Kilmer har nog sin storhetstid bakom sig om han nu har haft någon vill säga.
dudson (Anmäl)   9/1 2011
Njaee vette fan en Pluffsig Val-Kilmer som en slags Hämnar Rambo-Kopia heheee..Slut striden är bara för Taffligt Gjord=)
fatassmovieboy (Anmäl)   20/11 2010
Om en kille med två förnamn gör en film då vet man att det garanterat kommer bli skit
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Conspiracy