Cooties

Originaltitel: Cooties
Regissör:Jonathan Milott, Cary Murnion
Utgivningsår:2014

Om Cooties:

Ett mystiskt virus slår till mot en isolerad grundskola och förvandlar barnen till rasande vilddjur. En osannolik hjälte måste leda en brokig skara lärare i kampen för deras liv.
Se filmen på Plejmo

Titel: Scouts Guide to the Zombie Apocalypse
Originaltitel: Scouts Guide to the Zombie Apocalypse
Regissör: Christopher Landon (II)
År: 2015
Regissör: Tom Shankland
År: 2008
Genre: Thriller, Skräck, Mysterium
The Children

Elijah Wood, Rainn Wilson, Alison Pill, Jack McBrayer, Leigh Whannell, Nasim Pedrad, Ian Brennan, Jorge Garcia, Cooper Roth, Miles Elliot, Morgan Lily, Sunny May Allison, Armani Jackson, Peter Kwong, Kate Flannery, Rebecca Marshall, Matt Jones (II)

Ian Brennan, Leigh Whannell

Komedi, Action, Skräck, Science Fiction

Diskussioner om Cooties  (0 diskussioner)
Kommentarer om Cooties (16 st)
fridenpaden (Anmäl)   23/8 2016
Helt okej för stunden. Ganska ovanlig humor som kanske inte alltid levererade. Men överlag rolig och underhållande.
Supernaut (Anmäl)   12/2 2016
Helt okej hyllning till zombiegenren.
dafreakish (Anmäl)   1/2 2016
Smårolig. Småfyndig. Småäcklig. Småpuckad. Dessa ord får sammanfatta denna småcharmiga splatterkomedi med bra skådespelare i mindre bra roller. Värt att kolla på för en stunds dum underhållning.
JLund (Anmäl)   25/11 2015
Cooties är en film som har en rolig premiss men som med lata manusförfattare aldrig lyckas nå bortom den ursprungliga idén. Den första tredjedelen av filmen är rätt okej men efter det är det uppenbart att karaktärerna inte är intressanta eller roliga och att författarna inte hade mer att komma med än idén om 'cooties'. Det är inte en fruktansvärd film, men den är inte särskilt bra heller.
amam (Anmäl)   22/11 2015
Rätt så underhållande zombiekomedi med några riktigt välproducerade scener.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Cooties