Cop and a Half: New Recruit

Originaltitel: Cop and a Half: New Recruit
Regissör:Jonathan A Rosenbaum
Utgivningsår:2017

Om Cop and a Half: New Recruit:

En polis och en ung tonårstjej slår ihop sina förmågor för att fånga en skurk.

Titel: En och en halv snut
Originaltitel: Cop & 1/2
Regissör: Henry Winkler
År: 1993
Genre: Komedi, Familjefilm
En och en halv snut

Lou Diamond Phillips, Lulu Wilson, Janet Kidder, Michael Coleman, Giles Panton, Jordyn Ashley Olson, Wallace Shawn, Gina Holden, Amitai Marmorstein, Reese Alexander, Gerry South

Scott Bindley, Adrian Vina

Komedi, Familjefilm, Action, Kriminalare, Äventyr, Mysterium

Diskussioner om Cop and a Half: New Recruit  (0 diskussioner)
Kommentarer om Cop and a Half: New Recruit (2 st)
jonbo (Anmäl)   25/12 2017
Den är för likriktad för att bli en etta. Jobbig unge, men som Sture Stenhög skriver, det är nog inte skådisens fel.
Sture Stenhög (Anmäl)   3/12 2017
Ännu en sådan där uppföljare som man inte riktigt visste att världen behöver. Jag gillar ändå Lou DIamond Phillps. men det här är kanske inte hans stoltaste stund framför kameran direkt. Dock är det Lulu WIlson som är rejält irriterande här, men det ska man kanske inte lasta henne alltför mycket för, det är trots allt en riktig pissroll hon har fått. Annars är väl det här fortfarande dugligt som harmlös underhållning, men en familjefilm utan ett djur i en av huvudrollerna är alltid lite som att äta wienerbröd utan vaniljkräm