Betyg idag: 3 000 Besökare idag: 5 010

Originaltitel: Couples Retreat
Regissör:Peter Billingsley
Utgivningsår:2009

Om Trubbel i paradiset:

Komedin följer fyra par som är på semester på en tropisk ö. Medan ett par är där för att arbeta på sitt äktenskap är de andra tre där för att åka jet ski, gå på spa och njuta av att ha roligt i solen. De upptäcker snart att deltagandet i anläggningens parterapi inte är valfritt…

Titel: Dumpad
Originaltitel: Forgetting Sarah Marshall
Regissör: Nicholas Stoller
Genre: Komedi, Romantik
Dumpad
Titel: Why Did I Get Married?
Originaltitel: Why Did I Get Married?
Regissör: Tyler Perry
Regissör: David Frankel
År: 2012
Genre: Drama, Komedi, Romantik
Hope Springs

Vince Vaughn, Jason Bateman, Faizon Love, Jon Favreau, Malin Åkerman, Kristen Bell, Kristin Davis, Kali Hawk, Tasha Smith, Carlos Ponce, Peter Serafinowicz, Jean Reno, Temuera Morrison

Jon Favreau, Vince Vaughn, Dana Fox

Komedi

Recension Trubbel i paradiset

- sethgecko sätter betyg 2 och skriver:
Det känns som samtliga skådisar är drogade med smärtstillande under halva filmen. Det är tafatt och otroligt tråkigt. Visst, man kan inte jämföra med svensk films tafatthet vad det gäller repliker och kemi, det är ju trots allt proffs, som vet hur man levererar repliker och oneliners, men stundtals känns det som hela gänget undrar vad de gör.

Recension av Trubbel i paradiset - Läs hela!

Med i listor: Porrbranschen
Diskussioner om Trubbel i paradiset  (0 diskussioner)
Kommentarer om Trubbel i paradiset (161 st)
gjoob (Anmäl)   21:59 17/5
Inget nytt under solen. Som andra filmer i genren fast tråkigare skämt och längre mellan skratten. Skämt som inte ens är roliga från början upprepas in absurdum. Blev för irriterad av den för att ge något annat än ettan.
wasteoftime (Anmäl)   26/12 2017
Den här filmen är väl ungefär allt som är dåligt med dessa massproducerade komedier. En del av dem är ju givetvis helt okej eller till och med bra. Men ibland blir det ju bara så att allt som är dåligt hamnar i en och samma rulle. Det är inte fruktansvärt, men det är verkligen inte bra. 3,0 på SH-skalan.
yrkeschaufföre (Anmäl)   10/12 2017
För mycket Vince, konstig intrig och för lång. Jag hade gärna sett mer av Kristin Davis som funkar bra i sin roll. Och Jean Reno är ju rolig. Som helhet får den en riktigt svag trea.
Murvel48 (Anmäl)   9/12 2017
Vilken hopplös smörja. Dom kunde skippat 20 minuters övertalningsförsök i början av filmen - då hade vi i alla fall sluppit 20 minuter av smörjan...
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Trubbel i paradiset