Coyote Ugly

Originaltitel: Coyote Ugly
Regissör:David McNally
Utgivningsår:2000

Om Coyote Ugly:

Coyote Ugly handlar om Violet, en 21-åring som kommer till New York för att förverkliga sina drömmar som sångerska och sångskapare, men istället får jobb på Coyote Ugly, den hetaste, sexigaste baren på Manhattan där alla bartendrar är tjejer.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Adam Shankman
År: 2012
Genre: Drama, Komedi, Romantik
Rock of Ages

Piper Perabo, Adam Garcia, John Goodman, Maria Bello, Izabella Miko, Tyra Banks, Bridget Moynahan, Melanie Lynskey, Del Pentecost, Michael Weston, Melody Perkins, LeAnn Rimes

Gina Wendkos

Drama, Komedi, Romantik

Recension Coyote Ugly

- gusobest sätter betyg 2 och skriver:
Violet är en ”rar och oskyldig” kvinna som kommer till New York för att förverkliga sina drömmar. Hon skriver låtar och vill att nån ska sjunga dem. Egentligen är det historien om hur hon lär sig att bli en ”riktig kvinna”. Hon blir en ”riktig kvinna” genom att lära sig att vara sexig. När hon kommer till New York har hon allt det andra som en kvinna måste ha. Hon tar moderligt hand om sin far,...

Recension av Coyote Ugly - Läs hela!

Diskussioner om Coyote Ugly  (0 diskussioner)
Kommentarer om Coyote Ugly (544 st)
deswhip (Anmäl)   24/11 2018
Jag tycker filmen är ok, den är vad man kan förvänta sig. Jag ser att den fått några fyror, det fattar jag inte riktigt, filmen är ändå j*vligt ospeciell!
Zingostar (Anmäl)   25/10 2017
Typisk trea film. Stundtals väldigt bra. Snäpp på fyra i betyg. Jag kan rekommendera den för en filmkväll.
Filmfantast86 (Anmäl)   14/10 2017
Ursäkt för att visa upp några heta kvinnor
Illville (Anmäl)   22/12 2016
Småtrevlig feelgood-rulle. Lite halvsmetig story dock som känns lite väl tillrättalagd, men mycket vägs upp av bra musik och schyssta moves... Gillar Goodman skarpt, men annars är det inte så mycket skådespel som griper tag. Men visst, det finns värre sätt att förspilla en och en halv timme på...
Stygga-Vargen (Anmäl)   7/11 2016
Bra musik och bra skådespelare. Filmen i sig är också bra men den hade kunnat bli bättre. Svag 4:a.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Coyote Ugly