Crazy Rich Asians

Originaltitel: Crazy Rich Asians
Regissör:Jon M Chu
Utgivningsår:2018

Om Crazy Rich Asians:

New York-tjejen Rachel Chu reser till Singapore för att träffa sin pojkväns familj och gå på en väns bröllop.

Constance Wu, Henry Golding, Michelle Yeoh, Gemma Chan, Lisa Lu, Awkwafina, Harry Shum Jr, Ken Jeong, Sonoya Mizuno, Chris Pang, Jimmy O Yang, Ronny Chieng, Remy Hii, Nico Santos, Jing Lusi, Carmen Soo, Pierre Png, Fiona Xie, Victoria Loke, Janice Koh

Peter Chiarelli, Adele Lim

Drama, Komedi, Romantik

Diskussioner om Crazy Rich Asians  (0 diskussioner)
Kommentarer om Crazy Rich Asians (7 st)
DIProgan (Anmäl)   19:30 20/2
Kunde inte värja mig trots allt naivt.
abnormal (Anmäl)   08:48 18/2
Lättsam och färgglad, så perfekt film för sjuk-hemma-dagar. Dock inte särskilt intressant, nyskapande eller engagerande.
supermancover (Anmäl)   22:27 8/1
Ibland undrar en var de lagt all budget, men det känner jag inte angående denna. Känns påkostad och är makalöst snygg emellanåt - däremot är det mycket som är platt och trist. Uppskattar Mahjong-scenen mycket.
haajen (Anmäl)   31/12 2018
Inte mycket till story men filmen har ett hemligt vapen i Yeoh som på egen hand lyfter filmen till en 3:a. Harmlöst fluff.
Paramis (Anmäl)   5/12 2018
Mer drama än komedi. Kändes som att den lyfte i slutet.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Crazy Rich Asians