Critical Mass

Originaltitel: Critical Mass
Regissör:Fred Olen Ray
Utgivningsår:2000

Om Critical Mass:

En grupp terrorister intar ett nerlagt kärnkraftverk för att bygga och spränga en atombomb. En säkerhetsvakt överlever den inledande attacken och tar upp kampen mot terroristerna.

Titel: To Strike
Regissör: Isaac Florentine
År: 2001
Genre: Action, Äventyr
The Ultimate Force

Treat Williams, Lori Loughlin, Udo Kier, Blake Clark, Andrew Prine, Jack Betts, Charles Cyphers, David 'Shark' Fralick, Richard McGonagle, T J Thyne, Doug McKeon

Sean McGinly

Drama, Action

Diskussioner om Critical Mass  (0 diskussioner)
Kommentarer om Critical Mass (7 st)
Waldo Trumbull (Anmäl)   20/11 2013
Detta är så dumt, så dumt. Dialogen är så usel att nackhåren reser sig, men det kompenseras av att de flesta skådespelarna inte ens klarar av att gå på ett naturligt sätt. Williams funkar fruktansvärt illa som actionhjälte och Kier försöker inte ens. Detta är direkt-till-video action när den är som allra sämst.
Bumbi78 (Anmäl)   16/2 2013
Öppningsscenen är stulet rakt av från Terminator 2 & slutscenen är stulit från Universal Soldier. Däremellan kämpar världens mest oorganiserade terrorister ledda av sköne Udo Kier mot en säkerhetsvakt med ett våp i släptåg. Gick att slötitta på om man ej har några krav.
Dadpat (Anmäl)   26/2 2011
En typisk tiespännpåginzafilm. Billigt! På många sätt!
Bomkia (Anmäl)   3/3 2008
Damn that's bad. Treat Williams är killen man kallar in när Tom Berenger tycker manuset suger. Och att Udo ställer upp på vafan som helst har vi sedan länge sen bevisat. Nej, se om Terminator 2 istället, du kommer ändå få se 10 min actionsekvenser från den rullen. 1+
Xeno (Anmäl)   20/1 2008
Hahah, fy fan va uselt :-D
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Critical Mass