Crossroads

Originaltitel: Crossroads
Regissör:Tamra Davis
Utgivningsår:2002

Om Crossroads:

De tre barndomsvännerna Lucy, Kit och Mimi har glidit ifrån varandra men när Mimi ska åka iväg på en audition i Los Angeles bestämmer sig Lucy och Kit för att följa med. Tillsammans med Ben, som äger bilen de åker i, blir det en spännande resa genom USA
Se filmen på CDON

Genre: Drama, Romantik
Glitter
Titel: Tvillingarna får körkort
Originaltitel: Getting There
Regissör: Steve Purcell (IV)
År: 2002
Genre: Familjefilm
Tvillingarna får körkort

Britney Spears, Anson Mount, Zoe Saldana, Taryn Manning, Dan Aykroyd, Kim Cattrall, Justin Long, Beverly Johnson, Bahni Turpin, Richard Voll, Branden Williams

Shonda Rhimes

Drama, Komedi, Familjefilm, Romantik, Roadmovie

Recension Crossroads

- JoeZ sätter betyg 2 och skriver:
Allt ni säker har hört om den här filmen, om Britney framför allt, allt är antagligen sant. Själva filmen handlar om Lucy som hade tre vänner i sina första år. Nu är Lucy "inte en flicka och inte en kvinna" som inte har gjort det som hon själv vill. Och kryddan på allt så är hon ovän med sina första vänner, dom har på något sätt växt ifrån varandra. Men när dom ska gräva upp ett paket som dom begravde...

Recension av Crossroads - Läs hela!

Med i listor: Filmtipsets Sämsta 250, Medlemmarnas hatfilmer, Roadmovie Top 50
Diskussioner om Crossroads  (0 diskussioner)
Kommentarer om Crossroads (596 st)
Rai (Anmäl)   4/11 2018
Den filmen var så värdelöst att jag har tittat klart på den!!!
Zingostar (Anmäl)   25/10 2017
Har oförtjänt dåligt rykte. Jag tycker filmen är en helt ok roadmovie-film. Den lämnar en med en skön känsla trots allt. Visst den är en skamlös PR film för Britney Spears som hade sin storhetstid vid tillfället. Men tycker överlag att hennes framträdanden läggs in naturligt i handlingen. Britney gör också faktiskt en helt Ok insats i huvudrollen. Vill man se en film som ger en härlig stund framför tvn så absolut kan jag rekommendera denna film.
Filmfantast86 (Anmäl)   18/10 2017
Stygga-Vargen (Anmäl)   7/11 2016
Storyn är ganska fånig och Britneys skådespelartalanger är väldigt begränsade. Filmen är måttligt underhållande och duger i brist på annat men det är också allt.
Kalasjnikaj (Anmäl)   28/1 2015
Den här exceptionellt dålig. Se den bara om du inte kan få nog av Brittan.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Crossroads