Cry Wolf

Originaltitel: Cry Wolf
Regissör:Jeff Wadlow
Utgivningsår:2005

Om Cry Wolf:

När en ung kvinna hittas mördad börjar en grupp ungdomar skrämma upp sina klasskamrater genom att sprida ett rykte på nätet om att en seriemördare härjar och vilket dennes nästa offer skall komma att bli. När de slumpmässigt valda offren visar sig börja dö är deras påhittade spratt ingen lek längre.
Se filmen på Plejmo

Originaltitel: Perfect Stranger
Regissör: James Foley
Genre: Drama, Kriminalare, Thriller, Mysterium
Perfect Stranger

Julian Morris, Lindy Booth, Jared Padalecki, Jon Bon Jovi, Sandra McCoy, Kristy Wu, Jesse Janzen, Paul James

Beau Bauman, Jeff Wadlow

Drama, Thriller, Skräck, Mysterium

Living the Lie

Diskussioner om Cry Wolf  (0 diskussioner)
Kommentarer om Cry Wolf (85 st)
Tatty (Anmäl)   30/11 2016
Rätt så bra och spännande.
Stygga-Vargen (Anmäl)   11/11 2016
Bra och spännande film med bra skådespelare. En av de bättre filmerna som gjordes under 00-talet.
Murvel48 (Anmäl)   27/2 2016
Den var riktigt fånig.
Bumbi78 (Anmäl)   6/5 2015
Inte helt värdelös, men saknar helt nytt och eget tänk. Några delar Mördande Legender blandas med en "klurig" plot som man inte ska kunna förutse. Och när det väl är slut bryr man sig inte nämnvärt ändå. 2:an är snäll.
Krille80 (Anmäl)   9/12 2014
Det var riktigt kul att se en film i genren tonårsskräckis då det var ett tag sedan och eftersom jag som tonåring gillade filmer som denna. Det är dock långt ifrån att vara en bra film, dialog och skådisar är ju inte av den bättre klassen och även om manuset försöker skapa något intressant så räcker det inte. Engångsfilm men Lindy Booth är fin. 2+
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Cry Wolf