Curly Sue

Originaltitel: Curly Sue
Regissör:John Hughes
Utgivningsår:1991

Om Curly Sue:

En skojare och hans dotter behöver pengar och därför låtsas han bli påkörd så de kan få skadestånd.

Titel: Varghunden 2
Originaltitel: White Fang II: Myth of the White Wolf
Regissör: Ken Olin
År: 1994
Genre: Familjefilm, Äventyr
Varghunden 2
Titel: Håll tassarna borta från min dotter
Originaltitel: She's Out of Control
Regissör: Stan Dragoti
År: 1989
Genre: Komedi
Håll tassarna borta från min dotter
Titel: In the Army Now
Originaltitel: In the Army Now
Regissör: Daniel Petrie Jr
Regissör: Norman Jewison
År: 1996
Genre: Komedi, Familjefilm, Fantasy
Bogus

James Belushi, Kelly Lynch, John Getz, Alisan Porter, Fred Dalton Thompson, Branscombe Richmond, Steve Carell, Gail Boggs, Burke Byrnes, Viveka Davis, Barbara Tarbuck

John Hughes

Drama, Komedi, Familjefilm

Diskussioner om Curly Sue  (0 diskussioner)
Kommentarer om Curly Sue (34 st)
Stygga-Vargen (Anmäl)   2/10 2016
Det här var en av favoritfilmerna när man var grabb men konstigt nog minns jag faktiskt inte så mycket av den, detta trots att den gick på högvarv en gång i tiden. Minns i alla fall att jag tyckte den var väldigt bra då. Vad jag skulle tycka om den idag är dock en annan femma.
Djason (Anmäl)   24/2 2016
Har väl lite charm men överlag är detta en ganska medioker film.
Krille80 (Anmäl)   20/11 2014
Mannen som ligger bakom denna filmen är John Hughes och jag hoppas verkligen att alla här vet vem han är. Han är för evigt inskriven i filmhistorien för sina filmer på 80-talet. Kolla bara in hans lista på verk. 90-talet var inte lika framgångsrikt vilket denna filmen bevisar. Inget som intresserar mig men jag gillar Belushi mer idag än förr.
Gigi1943 (Anmäl)   13/12 2013
En riktig må-bra-film, söt och gullig och lilla tjejen är ju ett charmtroll av Guds nåde (speciellt när hon ler), nu måste jag ju kolla in "Älskar dig till döds" som jag ser att hon är med i. Alla må-bra-filmer får en fyra!
AmyTatti (Anmäl)   27/10 2013
Det finns vissa charmiga inslag, men historien är inte särskilt trovärdig och Belushi är ingen favorit.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Curly Sue