Cut Bank

Originaltitel: Cut Bank
Regissör:Matt Shakman
Utgivningsår:2014

Om Cut Bank:

Dwayne McLaren har försökt komma bort från småstaden Cut Bank i flera år. När han får chansen tar han den, men det får konsekvenser.
Se filmen på Plejmo

Liam Hemsworth, Teresa Palmer, Billy Bob Thornton, John Malkovich, Bruce Dern, Oliver Platt, Michael Stuhlbarg, Sonya Salomaa, Peyton Kennedy, Christian Distefano, Tom Carey, Chilton Crane, Mandie Vredegoor, King Lau, Mikaela Cochrane

Roberto Patino

Thriller

Diskussioner om Cut Bank  (0 diskussioner)
Kommentarer om Cut Bank (7 st)
Barneyk (Anmäl)   6/7 2016
Har verkligen sina sidor men huvudspåret engagerar inte det minsta. Bikaraktärerna är det som gör filmen och det blir för lite fokus på dom. Stark tvåa ändå.
Björkman (Anmäl)   28/4 2016
Denna film lever helt på sina biroller. Något engagemang för huvudkaraktären och dennes flickvän finns knappt, man är bara nyfiken på figurerna runtom som spelas ypperligt av framför allt Stuhlbarg och Malkovich. Derns och hans karaktär får alldeles för lite plats. Filmen kunde blivit mycket bättre med en än större fördjupning i Stuhlbargs karaktär. En svag trea.
S_Griffon (Anmäl)   14/2 2016
Speciell film. Var ändå sevärd. Lite Lynch över den.
passi0n (Anmäl)   8/12 2015
Fruktansvärt tråkig film.
Zebulonm (Anmäl)   12/10 2015
Går o se men inte mycket mer....
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Cut Bank