Betyg idag: 1 127 Besökare idag: 4 441

Originaltitel: Daddy's Home 2
Regissör:Sean Anders
Utgivningsår:2017

Om Daddy's Home 2:

Dusty och Brad har bestämt sig för att ge sina barn den perfekta julen. Deras nyfunna samarbetsvilja sätts på spel när de får besök av Dustys machopappa och Brads känslosamma pappa och julfriden är som bortblåst.

Will Ferrell, Mark Wahlberg, Mel Gibson, John Lithgow, Linda Cardellini, Alessandra Ambrosio, Scarlett Estevez, Owen Vaccaro, Didi Costine, John Cena, Andrea Anders, Yamilah Saravong, Hector Presedo, Kyle Tristan

Sean Anders, John Morris

Komedi

Diskussioner om Daddy's Home 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om Daddy's Home 2 (6 st)
WillyV (Anmäl)   17:45 1/5
Fanns en del kul, men spårar allt mer ut i töntighet ner till en svag tvåa.
arruba (Anmäl)   11:02 9/3
Värdig uppföljare till första, skönt med Mel Gibson i filmer, alltid haft en soft spot för honom tack vara alla hans magiska roller på 80 och 90-talet!
Barneyk (Anmäl)   00:51 10/2
Trots några detaljer jag gillar och att Lithgow är underbar så gillar jag inte alls dom här filmerna. Bygger på idéer och perspektiv som jag inte riktigt orkar med.
PeterTheW (Anmäl)   22:23 7/2
Småkul
badpanda1606 (Anmäl)   6/12 2017
Inget mästerverk men min förkärlek till ferrel och Gibson ger denna tillräckligt med skratt för att nå upp till en trea iaf.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Daddy's Home 2
Se filmen