Daddy's Home 2

Originaltitel: Daddy's Home Two
Regissör:Sean Anders
Utgivningsår:2017

Om Daddy's Home 2:

Dusty och Brad har bestämt sig för att ge sina barn den perfekta julen. Deras nyfunna samarbetsvilja sätts på spel när de får besök av Dustys machopappa och Brads känslosamma pappa och julfriden är som bortblåst.

Will Ferrell, Mark Wahlberg, Mel Gibson, John Lithgow, Linda Cardellini, Alessandra Ambrosio, Owen Vaccaro, Scarlett Estevez, Didi Costine, John Cena, Andrea Anders, Yamilah Saravong, Hector Presedo

Sean Anders, John Morris

Komedi

Diskussioner om Daddy's Home 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om Daddy's Home 2 (12 st)
dafreakish (Anmäl)   23:19 30/7
Första filmen hade viss charm, trots ganska krasst manus. Den här gången finns viss charm kvar men det är för krystat och påtvingat och manuset den här gången är under all kritik. Att den dessutom är så amerikansk att spypåsarna åker fram emellanåt hjälper ju inte heller.
Krille80 (Anmäl)   03:50 24/7
Jag tyckte den första filmen var helt ok men det fanns inget där som gjorde att jag önskade en uppföljare. De fick mig dock tillbaka genom smart casting genom Mel Gibson och John Lithgow. Gibson och Lithgow sköter sig bra men i övrigt känns det hela urvattnat. Det hjälpte väl inte heller att jag såg denna julfilm nu under sommaren. Jag kan tänka mig att se om den första filmen igen men denna lämnar jag bakom mig.
deswhip (Anmäl)   03:00 21/7
Jag tycker filmen ligger ett klart snäpp under ettan, speciellt vad gäller kvalitén på humorn. Men den är lite smårolig iallafall. Mel Gibson är i imponerande fysisk form och gör en bra farsa till Mark.
foppa99 (Anmäl)   24/10 2018
Älskar att Gibson gör den rollen
dudson (Anmäl)   8/10 2018
Faktiskt bättre än ettan. Visst det är sådär amerikanskt sockersött. Men som en skön julfilm funkar det bra! Tycker att alla kommpleterar varandra fin-fint. Pallar man med nevrotiska swinto hår- Ferrel. Så fixar man allt=) Men det är verkligen Litghow och Gibson som gör dom roligaste insatserna. t,e,x bowling episoden. Sanslöst roligt. & Gibsons krökande samt sexsistiska stil#) Man märker åxå att detta är en familje rulle då regissören är anti gun. Bra Grejs detta!! 3+
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Daddy's Home 2