Betyg idag: 1 335 Besökare idag: 4 880

Originaltitel: Daddy's Home 2
Regissör:Sean Anders
Utgivningsår:2017

Om Daddy's Home 2:

Dusty och Brad har bestämt sig för att ge sina barn den perfekta julen. Deras nyfunna samarbetsvilja sätts på spel när de får besök av Dustys machopappa och Brads känslosamma pappa och julfriden är som bortblåst.

Will Ferrell, Mark Wahlberg, Mel Gibson, John Lithgow, Linda Cardellini, Alessandra Ambrosio, Scarlett Estevez, Owen Vaccaro, Didi Costine, John Cena, Andrea Anders, Yamilah Saravong, Hector Presedo, Kyle Tristan

Sean Anders, John Morris

Komedi

Diskussioner om Daddy's Home 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om Daddy's Home 2 (8 st)
dudson (Anmäl)   16:04 8/10
Faktiskt bättre än ettan. Visst det är sådär amerikanskt sockersött. Men som en skön julfilm funkar det bra! Tycker att alla kommpleterar varandra fin-fint. Pallar man med nevrotiska swinto hår- Ferrel. Så fixar man allt=) Men det är verkligen Litghow och Gibson som gör dom roligaste insatserna. t,e,x bowling episoden. Sanslöst roligt. & Gibsons krökande samt sexsistiska stil#) Man märker åxå att detta är en familje rulle då regissören är anti gun. Bra Grejs detta!! 3+
Bumbi78 (Anmäl)   23:24 16/9
Rolig till stor del, men sådär sockersliskigt amerikansk som man helst inte vill att komedier ska bli. Här är det fler karaktärer som slåss om screentime.
WillyV (Anmäl)   17:45 1/5
Fanns en del kul, men spårar allt mer ut i töntighet ner till en svag tvåa.
arruba (Anmäl)   11:02 9/3
Värdig uppföljare till första, skönt med Mel Gibson i filmer, alltid haft en soft spot för honom tack vara alla hans magiska roller på 80 och 90-talet!
Barneyk (Anmäl)   00:51 10/2
Trots några detaljer jag gillar och att Lithgow är underbar så gillar jag inte alls dom här filmerna. Bygger på idéer och perspektiv som jag inte riktigt orkar med.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Daddy's Home 2
Se filmen