Dahmer vs. Gacy

Originaltitel: Dahmer vs. Gacy
Regissör:Ford Austin
Utgivningsår:2010

Om Dahmer vs. Gacy:

Några forskare klonar 30 kopior vardera av dom två ökända seriemördarna Jeffery Dahmer och John Wayne Gacy. Tyvärr lyckas ett exemplar av vardera seriemördarna att rymma ifrån militärbasen. De sätter igång med en mordisk tävling där de tävlar i vem av dem som kan mörda flest personer, men även vem av dom som kan få flest beundrare av Amerikas befolkning.

Ford Austin, Art LaFleur, Randal Malone, Ethan Phillips, Harland Williams, Peter Zhmutski, Elissa Dowling, Irwin Keyes, Bonnie Aarons

Andrew J Rausch, Chris Watson

Komedi, Action, Skräck, Science Fiction

Diskussioner om Dahmer vs. Gacy  (0 diskussioner)
Kommentarer om Dahmer vs. Gacy (4 st)
Screwface (Anmäl)   22/11 2012
Haha sanslöst störd film. Men så dålig var den inte. Man får ta den för vad den är.
dudson (Anmäl)   29/1 2012
Helt underbar total flippad sjukt rolig film om 2 av usa"s seriemördar ikoner..Gillar man skräpfilm med nästan 0 budjet och massa blod&sjuk humor sen tramsigheter så är denna given!!
senilix (Anmäl)   11/5 2011
Helt fantastiskt dåligt.
Schimmel (Anmäl)   12/4 2011
Härligt upplägg att göra en film om en mördartävling där ena mördaren inte ens hade som mål att döda, dvs Dahmer. Nog för att filmen väl SKA vara korkad, men det hade nog räckt ändå. Oh well, det blir ball.