De magiska skorna kommer tillbaka

Originaltitel: Like Mike 2: Streetball
Regissör:David Nelson
Utgivningsår:2006

Om De magiska skorna kommer tillbaka:

Jerome Jankins Junior, eller Triple J som hans vänner kallar honom, älskar basket, men är urkass på planen. Han är för ung, för långsam och kanske värst av allt - alldeles för kort. Men Jeromes tur vänder när han hittar ett par nötta gympaskor som har de mystiska initialerna MJ klottrade inuti. Skorna är magiska och när Jerome tar på sig dem förändras allt... Plötsligt är han kung på spelplanen och bäst av alla. Men den snabba förvandlingen har sitt pris...
Se filmen på iTunes

Titel: De magiska skorna
Originaltitel: Like Mike
Regissör: John Schultz
År: 2002
Genre: Komedi, Familjefilm, Fantasy
De magiska skorna

Jascha Washington, Kel Mitchell, Michael Beach, Brett Kelly (I), Micah Williams, Michael Adamthwaite, Moneca Delain, Enuka Okuma, Jonathan Mubanda, Joel Haywood, Viv Leacock, Adrian Holmes

Keith Mitchell, Allie Dvorin

Komedi, Familjefilm

Med i listor: Basket
Diskussioner om De magiska skorna kommer tillbaka  (0 diskussioner)
Kommentarer om De magiska skorna kommer tillbaka (4 st)
anemona74 (Anmäl)   27/8 2009
Killarna gillade den. Visst var den mysig och bra fader-son komplex, men något overklig ibland
faretarne (Anmäl)   6/4 2008
patetiskt